Gå til innhold

Hvis du var en kjekk og populær mann. Hva slag type kvinne ville du ha valgt å giftet deg med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En som er søt og snill. Litt sånn Agnes Kittelsen type (minus dialekta). Forestiller meg at hun er en snill og morsom dame. Pen er hun også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme som jeg ville valgt uansett, ei som var fornuftig og hadde vett i skolten og ikke bare tenkte på status og utseende. Finnes vel ikke noe mer kjedelig enn de som kun driver med shopping av dill og fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk! Det er så slitsomt med alle som mener at når man ikke liker alle andre kvinner, synes at alle andre kvinner pene / morsomme / smarte sov. så er man misunnelig.

 

Jeg vet ikke noe mer om dama enn at hun ligner. For det gjør hun. Ikke noe galt i å ligne på noen. Er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturlig søt/pen, bruker ikke mye sminke, fast i fisken og slank. Liker å holde seg i form. Barberer seg nedentil og er glad i sex. I tillegg må hun være vennlig, omgjengelig og glad i barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sterk og selvstendig dame med ryggrad og bein i nesa. A la Salma Hayek. Vakker og sterk. Og morsom og smart. Humor er superviktig. Hadde aldri falt for en Linni Meister type.....med tilgjort babystemme. Gaaaaaah!!!!! Eller andre dumme barbie-damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig vakker uten å være kjedelig. Slank men ikke tynn, fine former. Ikke for høy og ikke for lav. Utadvent, flink med mennesker, empatisk, rolig, selvsikker, humor, glad i barn og god ordenssans + sikkert mye mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...