Gå til innhold

Åååå..skal du ha nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm..nei..

Å så jeg som trodde jeg hadde kledd meg så pent og stilig i dag, og følte meg slank og fin :P

Prøver å ikke la det gå inn på meg, men det svei litt likevel..tenker at man skal nå ha bra med mage før et voksent menneske tørr å spørre? Selv tørr jeg aldri å spørre noen om de er gravid, med mindre jeg vet fra annet hold at de faktisk er det. Æsj, den la litt demper på dagen altså:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker nok personen som sa dette til deg er mer flau enn du er lei deg. så lenge du følte deg fin så var du sikkert kjempefin!!

men sånn ellers så synes jeg ikke man gi slike kommentarer i det hele tatt. man vet aldri om personen er gravid eller ikke. kan t.o.m hende at man har mistet barnet men magen ikke er helt borte.. man skal alltid vente til damen med magen bekrefter selv at det er en baby der inne;)

Skrevet

Ja syns også man skal være svært forsiktig på akkurat det..

Hun ble kjempeflau da..Fikk ikke snakket mer med henne fordi vi sto i kø og det ble min tur, og da jeg var ferdig var det hennes tur og jeg dro hjem..Men hun ble veldig rød i ansiktet, gispet og gjemte seg bak en konvolutt, hehe :)

Skrevet

Huff føler med deg. Det må være fryktelig kjedelig å få et slikt spørsmål. Jeg har litt ekstra vekt på magen og jeg er livredd for å få det spørsmålet selv noen gang, heldigvis sluppet unna så langt!!

Synes virkelig synd på den som spurte deg også jeg da, det må jo være så ekstremt flaut!!!

Du følte deg fin, og du var sikkert kjempefin. Ikke la den kommentaren hindre deg i å bruke det samme antrekket å pynte deg med en annen gang også da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...