Gå til innhold

hvordan sovner din baby på rundt 2 mnder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..sovner h*n av seg selv, må h*n bysses og bæres i søvn, ammes i søvn osv??

her ammes eller bæres mini i søvn. er redd for at vi legger oss til en dårlig vane, men så små babyer sovner vel ikke av seg selv for natta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å legge ham i senga si rett etter at han har fått mat, og gir ham smokken. Han ligger og klager en del, så stryker ham og synger litt og prøver evt. forskjellige liggestillinger (han sover ofte best på siden). Når vi har holdt på slik ca. en halvtime så sovner ham. Hvis ikke tar jeg ham med i senga sammen med meg, da sovner han som regel alltid. Hvis jeg bysser eller bærer ham og han sovner våkner han bare når jeg slutter å bysse eller legger ham ned, så det går ikke i det hele tatt.. De sier jo at man ikke kan skjemme bort en så liten unge og at de ikke lærer seg dårlige vaner så tidlig. Vil for sikkerhets skyld prøve å venne ham til senga si allerede jeg. Men som sagt, om det ikke går, så tar jeg ham opp og legger ham i senga mi da. Men prøver alltid først:)

Han er forresten to og en halv måned, fram til to måneder hadde han kolikk og vi bar rundt på ham hele natta og når han til slutt roa seg litt så la jeg ham ved siden av meg, så jeg kunne ligge med ei hånd på ham når han vred seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...