Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg tror jeg synes det er fint. Klarer ikke helt å bestemme meg. Heter ikke hun skuespilleren fra Himmelblå det? Marit Adeleide?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Jo, mener det. Jeg synes det er spesielt og vakkert:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Synes ikke det fint, og dessuten er jeg ikke fan av å oppkalle barn etter byer.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Kjenner en som heter det. Hun er oppkalt etter byen. Synes det er et helt greit navn, men litt gammeldags liksom.
Gjest Edemuli Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Kjente en søt gammel dame som het det, synes det er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Hadde en gammel slektning som het det, synes det er ganske stilig :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Hadde en gammel slektning som het det, synes det er ganske stilig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå