Gå til innhold

Er jeg sær om en venninne ikke får arvelåne babyklærne våre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns ikke du er sær i det hele tatt.

Venninnen din kunne jo tilbydd seg å kjøpe noen klær av deg om så. Syns det er frekt om hun forventer å arve/låne!

jeg har masse klær etter mitt første barn men jeg håper jeg får flere. Har gitt bort noe men har egentlig enorme mengder igjen. Når jeg er ferdig med å få barn gir jeg vekk mesteparten, men da til noen som trenger det, f.eks gjennom røde kors osv.

Dette høres sikkert skikkelig fælt ut men jeg har så mange venner som går i dyre merkeklær selv men som kjøper dritt til barna. Med meg selv er det omvendt! Å gi vekk klærne til noen av disse er uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok vare på det aller meste etter første ungen siden vi skulle ha en unge til. Det er jeg veldig glad for siden vi fikk en til av samme kjønn.

Har bare kjøpt noen ytterst få nye klær.

Ta vare på det om det er det du vil. Veldig kjekt når neste kommer.

Nå som vi har de to barna vi ville ha gir jeg bort alt etter som yngste vokser ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sært. Særlig hvis dere noen gang skulle få flere barn, da ønsker man vel at klærne skal være minst mulig brukt.

Jeg haddde ikke ville gjort det selv. Men hvis det var min siste unge så kunne jeg gått me på å gi bort/låne bort noen klær. De aller fineste klærne vil jeg gjemme på som et minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...