Gå til innhold

Haster!! dere som ikke har kjøpt vogn ennå..SE HER!!


februargutt2011

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd igår og tilfeldigvis kjørt vi ut på forus, barnas hus. Da vi hadde kikket der gikk vi inn på Babyshop butikken. Og der viste det seg at det var tilbud på alle vogner til og med 4.september, altså lørdag.

 

20% rabatt på alle vogner og triller..og de bestiller vognen til deg om den ikke er på lager. Vi sparte nesten 2000kr på Bugaboo vogna (som er verdens beste).,,som jeg har ønsket meg :D :D Hurraaaa!!!

 

Så de som lurer på vogn...løp og kjøp nå..kan være verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset! Jeg så det tidsnok, og fikk svigermor til å handle for oss :-) Vi bor ikke selv i nærheten av en Babyshop-butikk, men det gjør jo ikke noe når en har snille slektninger.

Jeg endte opp med en Brio Go som jeg har siklet etter siden lenge før jeg ble gravid ;-)

 

OBS OBS!! Vi fikk forresten vite at det kom til å bli tilsvarende tilbud også på bilseter om en uke eller så! Tipper vi skal benytte oss av det også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en uke fra nå sånn ca? Med tilbud ut lørdagen? Har UL neste fredag og vil ikke kjøpe noe før det, kjempeflott om det varer til lørdagen for da kan vi jo ta oss en tur på barnas hus og feire med å kjøpe bilsete- om alt er bra med småen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Fikk sms fra babyshop at de har vib tilbud forhåndssalg og 20% på bilseter fredag 10 og lørdag 11. For å bli medlem i kundeklubben og få tips om gode tilbud på sms.. send baby23 til 1901..så får vi med oss det meste. Ser frem til at det kommer gode tilbud fremover..hørte rykter om noe jubileum og gode tilbud i oktober :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stemmer nok datoen jeg syns å huske var 13.september (for de som ikke er vip). Vet du noe om tilbudet kun varer ut den uken? I så fall må vi sende svigermor ut på shopping igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen.

 

Æ va innom Babyshop i går (18.september) og da fikk æ vite at de ska feire 1.årsdagen den 6.Oktober å da ska de ha masse tilbud på ting, der i blandt vogne.

Fikk vite at simovogna (som vi vurdere) kommer te 4999kr og ordinær pris e 6899kr eller nåkka der i gata, så da kan man spare penga ja å det lika vi:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e babyshop som har 1-årsjumileum 6. oktober. Var innom der i går. Bare så synd de ikke har emaljungavogner der! Har så lyst på emaljunga city cross. Siden den har fått så gode omtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...