Gå til innhold

Hva feiler det menn som har dame som er 5 hakk bedre enn dem selv, men som likevel ikke tar til takke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei bekjent av meg har samboer og barn.

 

Hun er kjempepen når hun fikser seg, er veldig smart og kan nå langt hvis hun vil i livet. Hun har mange beundrere, og det er alltid noen som legger an på henne.

 

Samboeren hennes er mindre pen, kortvokst, overvektig, og langt fra deg skarpeste kniven i skuffen. Han har i tillegg et problem med løgn, og lyver mye til folk rundt seg. Masse andre tilleggsbagasje som ikke er så tiltrekkende har han også..

 

Så har det seg slik at HAN ofte er å prøver seg på andre kvinner, flørter med andre og ikke er den mest trofaste akkurat..Selvom jeg ikke vet at han har vært sysik utro med noen.

 

Jeg har flere ganger møtt han ute på byen uten kjæresten sin, og da står han som oftest og prater med jenter, danser med dem osv...

 

Det irriterer meg så grønnjævlig! Han har gjort det så bra med den kjæresten han har, og han har fått så mye mer enn fortjent! Han kommer aldri til å få en så bra dame som hun han har, men likevel så virker det ikke som det er nok..

 

Jeg vet om flere slike menn; de har ei alt for god dame hjemme, men likevel er det ikke godt nok..

Har ikke slike menn selvinnsikt? Ser de ikke hva de har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har kanskje ikke selvinnsikt, men i tillegg har de kanskje også dårlig selvtillit og styrker sitt eget selvbilde ved å få bekreftelser på at damene liker dem?

 

(eller rettere sagt at de tror at damene liker dem ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slik oppførel er helt ok for hans samboer? Kanskje hun har liten selvtillit?

 

Tror menn gjør det de får lov til jeg. Vi kvinner må heller bli mer flinke til å gi klare beskjeder om hva som forventes.

 

Hører til stadig her inne om menn som sier slemme ting til kjæresten, som er ute å drikker hver kveld, som flørter med andre osv.

 

Hadde min mann oppført seg slik hadde jeg først dengt han skikkelig for deretter å kastet han ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommer kanskje som et sjokk, men det finnes flere kvaliteter i mennesker enn utseendet. Vakker på utsiden betyr nødvendigvis ikke vakker på innsiden.

 

Den mest sjarmerende mannen jeg kjenner er overhodet ikke kjekk, men damer har han aldri hatt mangel på. Og jeg kjenner også mennesker som er knallflotte men allikevel ikke spennende å hverken snakke med eller være samen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hun er kjempepen når hun fikser seg, er veldig smart og kan nå langt hvis hun vil i livet. "

 

Hvor ofte fikser hun seg?

 

Vil hun nå langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...