Gå til innhold

da sniker jeg meg inn her jeg også=)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i går fikk jeg bekrefta av legen at jeg virkelig er gravid.

sitter nå med mange tanker i hode, men jeg gleder meg veldig.

det jeg tenker mest på er hvordan jeg skal fortelle dette til foreldra mine, når jeg er red for at dem syns jeg er for ung, er 21. grur meg veldig og har hatt en sovnløs natt til i dag.

jeg har verdens beste samboer som virkelig stiller opp for meg=)

og vi gleder oss masse begge 2=) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere til dere:)

 

Det blir gøy, jeg var 19 når jeg fikk min første og har klart meg utrolig bra.

Jeg er 26 nå og venter nr 3:)

Gled dere masse dere har en fantastisk tid føre dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det kommer nok til å gå kjempebra!

Selv var jeg 17 år da jeg ble gravid første gangen, og supernervøs pga det samme som du.. Men foreldra mine viste nye sider når det var et faktum, de vil jo ikke man skal ta det vekk heller.. Hadde du vært 14, så kanskje noe annet. 21 år er da respektabelt! :) Og siden samboeren din også stiller opp, kommer dette til å bli kjempebra!!

Og skulle du synes det blir for mange tanker, får du bare lufte dem her. Vi er mange her som støtter opp våre egne ;)

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv var eg 17,5 der eg satt hjemme hos mamma og skulle fortelle henne d. Var nervøs som bare d. Tårene trilla, og eg ante ikke ka eg skulle si. Men når eg til slutt fikk sagt d, så hadde jo mamma allerede skjønt d. For eg var kvalm, kastet opp, trøtt og uopplagt, osv osv. Ho har jo tross alt gått gjennom dette 3 ganger selv med meg og mine to søstre, og i tillegg jobbet som barnepleier før ho fikk meg, som er eldst. Og mødre vet!! Dette er noe du selv kommer til å erfare, etterhvert som barnet vokser;O)

D vart tatt godt i mot, og ingen ting om at hun synes eg var for ung. Spurte bare ka eg selv ville gjøre.

Var fylt 18 når eg fikk lille prinsessa mi, og vi har klart oss veldig bra. Hun blir snart 13, og er snart tenåring.

Var sammen med barnefaren, til dattera vår var 9 år, og samarbeidd ganske bra med han i ettertid.

Så ikke tenk så mye på at du er "ung". 21 er jo en flott alder å få barn i, og dette tror eg du og samboeren din klarer helt fint. Dere gleder dere jo veldig mye begge to, så hva er vel bedre enn d??

Er dere som blir foreldre, og de vordende besteforeldrene blir sikkert kjempestolte av barnebarnet sitt:O)

 

Ønsker dere masse lykke til!!

Og stor klem fra ei som ble mor som ung:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussen takk for alle fine ord<3 hjelper virkelig å høre dette fra andre som har vært i gjenom dette selv=) jeg trur at når jeg først har fått letta på hjerte mitt og sakt dette til mine foreldre så trur jeg egentlig at dem blir glad, men er så redd for at dem ikke skal bli det, for jeg kommer til å bli så skuffet og lei meg vis dem ikke blir det, for dette betyr veldig mye for meg. den lille i magen min er det beste som har hent meg og jeg vil bare ha glede rundt det=) tussen takk i gjen for fine ord <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...