Gå til innhold

Hvordan flørter dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ganger fått høre at jeg er så flørtete, men saken er at jeg ikke gjør det med vilje. Jeg har øyekontakt med folk, smiler og ler masse.

 

Hva gjør dere hvis dere virkelig skal kapre noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har samme prob som deg.. jeg bare smiler og ler og snakker med folk og prøver å virke interessert i det de snakker om.... hva får jeg i retur? "du virker som en jente som er ute etter et eventyr du.....*wink wink* hehe.." wth?? nei jeg bare småprater med deg din dust!

det er visst ikke lov å være hyggelig mot folk man prater med uten at det skal være flørt.... skal jeg sitte der og være en ekkel dust da lissom??

så egentlig veit jeg ikke helt hva jeg gjør for å kapre noen.. haha, jeg bare er meg faktisk og fanger folks interesse uten å egentlig mene det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som smiler og ler til alle blir kanskje ikke oppfattet som flørtete.

Men hvis du er helt normal til venninner, uinteressante menn og folk generelt men skrur på kniseknappen og smiler fra øre til øre når det er en hot fyr på radaren så JA, det synes jeg et flørtete.

 

Også kalt "fjetrete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 12:34 her..

 

jeg for min del er sånn mot alle.......

mot venner, familie, bekjente... alle rett og slett..... til og med han jeg har bodd sammen med i snart 6 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Jeg gjør ingen forskjell jeg heller, men siden venner og familie kjenner meg så vet de hvor de har meg. Er vel mer fremmede, folk på butikken, ute på byen eller folk man treffer i det offentlige som tror at jeg flørter med dem. Men det som er så kronisk er at hvis jeg skal gå inn for å flørte med noen, så får jeg det ikke til. Jeg vet faktisk ikke hvordan man gjør det, og det ender alltid med at jeg overdriver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift så jeg prøver aldri å "kapre" noen, men gjør som deg, smiler, prater og ler og får veldig mye oppmerksomhet fra menn i alle sammenhenger. Synes det er koslig jeg, men gjør det alltid klart at jeg ikke ønsker noe mer.

 

Tror egentlig også det at jeg er "uoppnåelig" virker både avslappende og tiltrekkende på mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...