Gå til innhold

Huff og huff.. For en dag:/


stearin

Anbefalte innlegg

Vi våkner og jenta på 4 mnd får sprelle på senga uten bleie mens mamma sløver. Hun tisser en plass og jeg flytter henne fra det våte. Etter en stund tisser hun igjen. Da flytter vi oss til fotenden på senga. Ligger der å pludrer, smiler og snakker masse da det helt uten forvarsel spruter ut melk fra munnen hennes og lander 1 cm fra nesa mi. Den nådde å treffe skuldern min.

 

Ikke nok med det. Jenta mi har i tillegg veldig sår rumpe og hun spreller mye uten bleie for tiden. Så blir noen klesskift og sengeskift nå, både på meg og henne...

 

Og dagen er fortsatt ung! Så hva blir det neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips:

Skal du la henne sprelle uten bleie så legg et engangs stelleunderlag fra Libero under henne. De er ikke klamme på ligge på og helt tette.

Ellers er Inotyl en super salve hvis du ikke har prøvd den enda. Fikser røde rumper over natten her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hun lå uten bleie? I senga? He he, du er mye mindre streng mor enn meg:)

 

Om det er noen trøst har jeg vært hos legen og nesten begynt å grine to ganger der fordi jeg er så stressa pga dumme kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den salven har jeg prøvd på sykehuset, men synes at bepanthen er ganske grei her i huset.

 

Jepp, hun ligger noen ganger om dagen og leker i senga, gjerne uten bleie men jeg bretter klær eller bare leser en bok. I skrivende øyeblikk ligger hun også i senga uten bleie:) Må lufte henne siden hun er sår..

 

Uff, den kroppen ja... Men godt å høre at jeg ikke er alene om det, for jeg ble faktisk ganske deprimert på shopping igår når jeg fant ut at jeg hadde gått fra s/m til l/xl i buksestrl:( Nå er det slutt på kosing og begynne å røre litt på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt forelska i Dr Greve Pharma Allround cream. Smører den på tusta mi, og selv om hun er kjempe sår er det tydelig redusert eller helt borte dagen etter. Har prøvd den på bleie utslett 5 ganger nå med samme resultat hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...