Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Nå har jeg vært singel i snart fire år. Og etter svangerskapene la jeg på meg myye, har vel ca 30 kg overvekt. Jeg har hatt mine "flings" med andre menn osv, men det ender alltid opp med at det ikke blir noe. Jeg er så drittlei av at interessen bare går den ene veien, og jeg er hellig overbevist om at det er pga vekta mi. Jeg har et ganske søtt ansikt og jeg er utadvent og (stort sett) blid, så jeg skjønner fort hva problemet er. Jeg har ikke tenkt at dette skal skje flere ganger, det sliter på meg og selvtilliten daler mer og mer. Men denne fyren, han er så søt. Han får meg til å le og jeg skal ha han. Avgjørelsen er tatt, han skal bli min!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Så bra for deg:-) Hold på den selvtillitten, nå er det din tur, denne mannen er DIN;-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Så bra for deg:-) Hold på den selvtillitten, nå er det din tur og denne mannen er DIN;-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Og hva hvis du ikke klarer å slanke deg da?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Tusen takk! Ja, denne mannen skal bli min. Jeg skal skrive her inne den dagen jeg har kapret han. Bare vent - det blir som jeg har sagt annie 13.01 Det klarer jeg;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå