Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hvordan gjorde dere dette? tenker kanskje jeg må ha med to termoser, en med varmtvann og en med kokt kaldtvann. Hvordan er dette i sikkerhetskontrollen? Jeg delammer men vil ikke risikere at mini ikke blir fornøyd med bare å få pupp på 5 timers flytur.
Gjest Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Så lenge mengden tilsvarer en flytur pleier det ikke være noe problem. Jeg fikk kranglet meg til å beholde en liter kumelk en gang jeg (men jeg måtte drikke litt for å vise at det bare var det i kartongen, he he). Hvis de reagerer på mengden kan du si at du er redd for forsinkelser og derfor har tatt med litt ekstra Ellers har jeg pleid å få varmt vann av betjeningen så du trenger kanskje bare ha med det kalde vannet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Tar ikke sjansen på å bli nektet å ta det med jeg så jeg kommer til å ta med meg et par putter av disse ferdigblandingene og en tom flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå