Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Del Skrevet 3. september 2010 Sikkert ekle troll alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Del Skrevet 3. september 2010 Ja på seg selv kjenner man andre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Del Skrevet 3. september 2010 Å ja! Jeg er 2.40 høy og 3.20 brei, med vorter over det hele. Faktisk taster jeg med en vorte nå, da jeg ikke har fingre. Jeg er en eneste stor klump. Sånn er vi alle her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 *lettelse* Trodde jeg var den eneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er 1.65, mørkt brunt hår og mørke brune øyne. Har lang bob som frisyre og prøver å kle med ordentlig og sminker med daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Del Skrevet 3. september 2010 12:03 - Priceless! :-D Haha.. 12:29 - Who gives the fuck? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #7 Del Skrevet 3. september 2010 Halvparten så ekkel som deg, sikkert :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #8 Del Skrevet 3. september 2010 Who gives A fuck. Skal man tøffe seg bør man gjøre det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #9 Del Skrevet 3. september 2010 A fuck, ja.. med mindre man bare har gjort det en gang og dermed ikke har sammenligningsgrunnlag.... hehehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #10 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, og nå er du KJEMPETØFF 14.25! You go girl! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #11 Del Skrevet 3. september 2010 jeg har ett øye og to neser og tre hoder og fire bein, og fem føtter og seks ører og sju negler av gråstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #12 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ser ikke ut. Her kom alderen som julekvelden på kjerringa. Jeg trodde jeg kunne peise på med slækkings for alltid og her sitter jeg og er mildt sagt uappetittlig. Heldigvis bryr mannen min seg kun om vedhogst og å ha noe godt å ete til middag. Takk og lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #13 Del Skrevet 3. september 2010 12.29 her. Jeg synes dere er slemme og jeg er glad for at jeg iallefall vet å oppføre meg ordentlig. Til og med på et nettforum hvor man er anonym. Som dere vet så kommer skjønnheten innenfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #14 Del Skrevet 3. september 2010 Rettelse: Ikke dere, men DU 14.25:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå