..snøklokke.. Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Det viser seg jo nesten å være umulig å få tak i brukt TFK vogn, så jeg vurderer nå sterkt å importere. Ikke sikker på hvor fra det er lurt, og det er Tyskland som er vanlig. Og jeg lurer på hvordan reklamasjon fungerer. Er det noen som kan hjelpe?
snartmammapåny Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg importerte en bugaboo fra nederland. Var når nye understellet kom og de var en del feil på. Mitt hadde selvfølgelig en feil, typisk min flaks... Tok kontakt med nettbutikken, de bestilte inn et nytt til meg mens jeg sendte mitt i retur. (viktig å få fyldt ut rett papir på posten så man slipper å betale dobbelt opp med moms når det nye kommer i posten). Tok vel to uker så hadde jeg nytt understell i posten. Absolutt ingenting å utsette på den reklamasjonen iallefall. Selger refunderte også utgiftene jeg hadde hatt til porto mot at jeg sendte de kvitering. Ville iallefall passet på å handlet med en selger med godt rykte. Søk på google og les om de ulike nettsidene. Vil tro at hvor lett en reklamasjon gjøres henger mye sammen med hvor servicinnstilt selger er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå