Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Min svigermor tok med filmkamera og filmet da jeg nettopp hadde födt, selv om vi hadde bedt henne 3 ganger för om ikke â gjöre det! Hennes andre svigerdatter var allerede i "krig" med henne, en av grunnene var akkurat at hun hadde filmet der ogsâ... Hva skal jeg gjöre for at hun forstâr?! Skal jeg nekte henne â komme pâ sykehuset neste gang?!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Enten nekter du henne pga at hun ikke hørte etter sist, eller du minner henne på sist gang og sier at kommer hun med videokamera så blir hun kastet ut for det er ikke akseptabelt. Men det tilsier at du må klare å kaste henne ut og da ikke bare truer med det. Eventuelt du kan ta kamera fra ho å slette filmen.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 vet du, det er helt i orden å nekte henne å komme. Hun eier jo ikke normal forlkeskikk, og når en nettopp har født, trenger en ikke slik folk. Eller er jeg enig med henne over her at du kan faktisk ta kameraet fra henne og slette filmen viss hun ikke lar det være. Det er ikke noe overgrep i forhold til det hun gjør mot deg!
Cajsa Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Tja, kan mannen din eller svigerfar snakke med henne? Synes ikke du skal nekte henne å komme på sykehuset. Men du kan jo forklare sykehuspleierne saken og spørre om de kan be henne slutte dersom hun skulle dukke opp. Du kan også sabotere filmen ved å si i kamera at dette vil du ikke være med på og at hun skal slutte å filme. Har du spurt henne helt nøytralt hvorfor det er så viktig for henne å filme? Ofte er folk mer lydhøre dersom de føler de blir hørt selv om motparten ikke er enig.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 få din mann til å prate med henne... du kan reise deg opp ta med deg ungen å gå om hun starter å filme. si ifra før fødsel at hun ikke får lov å filme på sykehuset. vis hun har planer om det kan hun bli hjemme. ikke nekt henne å komme men nekt henne å filme. si ifra tydelig hvordan du vil ha det på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå