Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Min svigermor tok med filmkamera og filmet da jeg nettopp hadde födt, selv om vi hadde bedt henne 3 ganger för om ikke â gjöre det! Hennes andre svigerdatter var allerede i "krig" med henne, en av grunnene var akkurat at hun hadde filmet der ogsâ... Hva skal jeg gjöre for at hun forstâr?! Skal jeg nekte henne â komme pâ sykehuset neste gang?!
Gjest Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Ja, si det klart og tydelig at du ikke ønsker filming og stikker hun kamera under nesa på deg så sier du igjen høflig men bestemt: vi ønsker ikke å bli filmet, du kan evt heller filme litt når vi har kommet hjem.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 og si ifra på sykehuset / pasienthotellet slik at de konfiskerer kameraet til svigermor før hun kommer inn, evt at mannen din møte5r henne i resepsjonen og krever å få kamera av henne før hun får lov å komme inn og se den lille. Er bare å være tøffere enn henne, hun dør ikke av litt motstand
Anonym bruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Ja! Hvis hun ikke respekterer deres ønsker så får hun vente med å se dere til dere er hjemme. Evt be sønnen hennes om å ta fra henne kamera... Han må vel kunne si fra i klartekst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå