Gå til innhold

Har lyst å sette fyr på telefonselgerene!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

AAAAh.. Vekker barnet to ganger på kort tid og ikke faen om han sovner igjen!

Har reservert oss, men likevel ringer de faaaaaaaens plageåndene!!

Hele forbanna søvnrutinene blåst bort og dagen blir et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnet sover veldig lett, og har alltid gjort det, men faen ikke det som er poenget.

Poenget er at de faens telefonselgerene ringer selv om en reserverer seg. De er pliktige til å oppdatere listene hver mnd. Det er 2 mnd siden jeg reserverte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje greit å ta ut sinnet på tlf selgere.

 

jeg har blitt sinna på tlf selgere en del ganger, det bare fordi jeg ikke liker å få tlf fra de.. de ringer nå ikke lengre til meg..

 

de ringer min mann, han gir tlf til meg,.. så har begynt å roe seg ned på tlf han og fra selgere.

 

fungerer vist å sleppe ut litt sinne på de og..

 

ungen din burde tåle at tlf ringer.. lyder vil det alltid være rundt ungen. vend ungen din til lyder så tidlig som mulig..

så slepper du at ungen våkner og ungen din tåler faktisk litt mer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ofte litt lengre tid når du reserverer deg. Hvis ungen din ikke tåler lyd så får du slå av lyden på tlf eller trekke ut kontakten på fasttelefonen når ungen sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men rekker nesten aldri å skjelle de ut, for det blir opptattsignal så fort jeg svarer.

 

Sitter bare å håper de ringer igjen nå, slik jeg får spy ut litt edder og galle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ikke telefonselgerene som ringer,det er det en maskin som gjør.

De er ikke pliktig til å gå igjennom listene hver mnd,men de fleste seriøse telemarketing byråer gjør dette minimum kvartalsvis.

Det er fortsatt fullt lovlig å ringe til folk som har reservert seg.

 

Hvorfor ikke bare si nei takk,og legge på? Man trenger da vitterlig ikke å skjelle folk ut selv om de gjør jobben sin.Fryktelig barnslig.

Det er voksne mennesker som jobber med dette.De betaler skatt av lønnen sin som kommer oss alle til gode (på lik linje med andre arbeidstakere) . Oppfør dere.

 

HI,om barnet ditt ikke tåler at telefonen ringer så bør du virkelig gjøre noe med det. Ellers vil du få problemer med jevne mellomrom så lenge barnet sover på dagtid.

Det kan jo være en venninne ringer deg engang?

 

Tidligere telefonselger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka ti om morgenen kunne vel hvem som helst ha ringt dere, ikke bare en tlfselger. Det er nok best å skru av lyden hvis barnet sover så lett. Det gjorde jeg da eldstemann var mindre.

 

Det går fort noen mnd før listene til selgere er oppdatert. Inntil da må man si ifra når de ringer om at man har reservert seg mot tlf-salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...