Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hadde en MA og fikk medisinsk abort. HCG'en steg lite pga det ikke var noe foster der, på det høyeste var den på 2400 etter 8 uker. Hvor lang tid tar det før den er nede på null igjen? Synker den like fort som den stiger? Eller vil det gå raskere?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Jeg hadde en SA for noen måneder siden, da jeg var i uke 7. Jeg var hos legen ca. en uke senere. Da tok hun graviditetstest på meg for å se om det virkelig var en abort, og den var allerede da negativ. Er usikker på om det var en hel uke en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 oj, det gikk fort. Håper det synker like fort her så vi kan starte prøving igjen. Redd det skal gå mange uker før vi er nede på null igjen. Skal å måle hcg på tirsdag, da blir det en uke siden jeg tok pillene.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Kan jeg forresten spørre hvor lang tid det tok før du fikk tilbake mensen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå