Gå til innhold

redd for om jeg traff henne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo kranglet og det endte med at jeg dryyyylte en kremtube gjennom lufta, lille pia vår satt rett ved sia og jeg aner ikke om den kan ha truffet henne...er så redd og for en dårlig mor...;( redd for om jeg kunne ha truffet henne i hode...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt sett så synes jeg kanskje du i denne situasjonen ikke var noen spesielt god mor (og din samboer far) vis dere kranglet høylytt foran barnet deres og attpåtil blir så sint at du mister beherskelsen og kaster ting. Greit å være uenige, greit å krangle, men IKKE foran barna! Du er sikkert en god mor for det aller meste, men her bør du og samboeren din skjerpe dere.

Skrevet

Aner ikke om den traff henne? Er hun i koma fra før eller? Selvfølgelig ville hun reagert om du traff.

Synes det er mer bekymringsfullt at du lærer barnet ditt at det er slik man "løser" konflikter...

Skrevet

men hun gråt fra før skjønner du...eller ikke hylskreik, men sutret...uff jeg bare gråter..må være verdens verste mor:(

Skrevet

Man oppfører seg bare ikke sånn med barn tilstede. Spiller ingen rolle om du traff eller ikke, skaden skjer ved å holde på slik som hun ser. Et barn tåler fint å få en kakk, men å se foreldre dryle gjenstander, hyle og skrike stygge ting til hverandre setter spor. Du sier hun allerede gråt. Falt det deg ikke inn at det var en grunn for gråten????

Skrevet

neida;) du er ikke verdens værste mor!!!! du bare mistet kontrollen litt. nå vet du bedre! det er IKKE greit å krangle/kaste ting i sinne foran barnet, ikke det jeg mener, men vi er desverre ikke like sterke hele tiden og dere hadde et svakt øyeblikk. prøv å ta deg i det neste gang du blir sint. ta DISKUSJONEN etter barnet er lagt eller krangle så mye dere vil når barnet er ute av huset;)

det går nok bra!!!

Skrevet

hun gråt ikke, bare sutret...det har aldri skjedd før og vil ikke skje igjen, det bare tilta litt over for meg...har vært så mye i det siste:(

Er jeg helt hysterisk om jeg tar a med til legen?

Skrevet

Ja, det er hysterisk å ta henne med til legen hvis hun ikke merket at du traff og du ikke kjenner kul/ser noe merke ... Hvis hun derimot kaster opp, er unormalt trøtt eller noe bør du selvfølgelig ta henne til lege.

Slapp av, du er ikke verdens verste mor hvis dette er første gang og siste gang noe sånt skjer. Da er du nok en god mor :) Men pass godt på at ikke sånne situasjoner oppstår igjen. Mine foreldre kranglet veldig og var voldelige mot hverandre og det er ikke noe godt å oppleve for et barn.

Skrevet

Hvis det bare er det du er bekymret for, har du et alvorlig problem

Skrevet

Jeg mener det at barnet ser og hører på den kranglingen hvor faktisk ting blir kastet etter hverandre!

10.39

Skrevet

Tragisk tråd! Jesus, bli voksen, kvinnemenneske. Ja, HI!

Skrevet

Lurer på hvordan folk hadde reagert om HI hadde skrevet om at mannen hennes hadde kastet denne tannkremtuben mot henne og truffet ungen. Da hadde det jo blitt ramaskrik med en gang, og HI bedt om å forlate mannen på flekken.

Dobbeltmoral!

Skrevet

Ingen dobbelmoral her. Jeg synes med hånden på hjertet at HI høres syk ut, og at mannen hennes burde forlate henne! Hadde HAN skrevet dette innlegget hadde han fått den responsen.

Skrevet

øh hvem sa d var en tannkremtube?Bare spør:P men neida du er ikke en dårlig mor, men ikke gjør det igjen! Vi alle har vell "klikka" litt for en gang iblant...

Skrevet

Jeg spør igjen, hva hadde du sagt om HI hadde skrevet at det var mannen som kastet gjenstander på henne?

Skrevet

Et "klikk" kan sette MEGET dype spor i et barn. Jeg snakker av erfaring. Synes det er helt uakseptabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...