Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Jeg har fått Tramagetic retard 75 mg,mot mine ryggsmerter.. Har slitt med ryggen hele livet,men sp de siste 3-4 mnd har vært helt jævlig.. Har gått på brexidol,voltaren,diclerfenac osv før.Vanligvis tar j kun en tab når det er på det verste, men igår tok j 2 pga sterke smerter..Men etter 4-5 timer ble jeg litt rar.Jeg følte jeg var små svimmel,pirka i hodet og følte at leppa hovna opp.Merklig følelse egentlig..Sikklig ekkelt.. Idag tør jeg ikke ta en engang,selvom ryggen verker..Noen som kan fortelle meg om dette er normalt? Hva slags tabletter er dette egentlig?? Føler at det er "farlige" tabletter egentlig..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Tramagetic er smertestillende. Det er ganske sterke og du bør nok ikke ta 2 på en gang. Da hadde jeg heller tatt en Tramagetic og en paracet hvis du har mye smerter. Brexidol og Voltaren er betennelsedempande og har en viss smertestillende effekt men det er i en helt annen gruppe en Tramagetic. Tramagetic er et B preparat.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Min samboer tar dem. han merker ingen bivirkninger bortsett fra at han blir veldig trøtt!! Han tar 1 Tramagetic 200mg de gangene han har veldig vondt. Bruker de sjelden siden de er så sterke og veldig vanedannende! Alle tabletter kan gi bivirkninger, les på pakkningsvedlegget så ser du om dette er en av bivirkningene!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Takk for svar.. Tok kun en på morgen, så en på kvelden..Tok vl 8-9 timer imellom.. Følet at dem hjelper ikke med engang.Men at dem tar på en måte flere timer sammenhenignede..For meg tar de toppen av smertene, men etter noen timer etter at j har tatt dem så blir det mye bedre..Veit ikke om dette er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå