Gå til innhold

Dere som fikk strekkmerker i første svangerskap...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. Ble de "verre" og større i svangerskap nr.2? Eller ble de som før?

Fikk litt strekkmerker sist gang, og er litt nysgjerrig på om de kommer til å utvide seg enda mer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første svangerskapet jeg hadde ble jeg dekket med strekkmerker over store deler av kroppen.. disse ble nesten borte på meg til jeg ble graivd igjen..

 

nå når jeg går i svangerskap nr to har jeg ikke fått et eneste merke..

 

så vil si det varerierer fra person til person og kropp til kropp..

 

fins ikke noe fasit svar på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk kun noen få strekkmerker i første svangerskap. kun på den ene siden på magen. i andre svangerskap fikk jeg noen få strekkmerker på den andre siden samt at jeg fikk strekkmerker i de gamle strekkmerkene. de blei røde og så nye ut, pluss at de blei litt lenger. men har fremdeles ikke masse strekkmerker så planger meg ikke nevneverdig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg hadde ble ikke verre egentlig. Kanskje litt da jeg passerte den str som jeg var når jeg fødte nr.1. Ble enorm med nr.2 og fikk en del flere strekkmerker da dessverre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar, damer! :-)

 

Får håpe de få jeg har ikke blir større da, hehe.

Vet at det bare er "mammamerker"- men noe serlig pent er det jo ikke, så det er lov å håpe! :-)

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på! Svarene her var jo heldigvis relativt oppløftende, blir spennende å se hvordan det blir hos meg... Strekkmerker er virkelig IKKE pene, altså. En ting er jo når man er gravid, da er de veldig stygge, men det er mye verre at de ikke forsvinner helt etterpå, heller. Hos meg ser det ut som om hele strukturen i underhuden er endret i strekkmerkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.svangerskap: Fikk litt strekkmerker på brystene og hoftene, men de viser så og si ikke lenger.

 

2.svangerskap: Ingen nye strekkmerker og de gamle ble ikke utvidet, verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...