Gå til innhold

Svigermor hjalp meg med sovekur, og det gikk over all forventning!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde svigermor på besøk, og etter at jeg hadde lagt minstemann og holdt på med å gå ut og inn en stund, så gikk hun inn, roet ned og sa natta, og så ble det stille!

 

Jeg kan ikke fatte og tro det, elsker svigermor, hun er utrolig! Anbefaler alle å gjøre det samme! Hun skal til og med komme og fortsette i kveld, så håper vi får styr på sovingen nå. Han er 15 mnd. og jeg skal slutte å amme i samme slengen. Nå er det ingen kjære mor mer her i gården.

 

(Jada, han får masse kos og oppmerksomhet ellers på dagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, du er jo totalt gledesdreper!

 

Det kommer perioder i barnets liv der søvn blir vanskelig, har ikke hatt noe sånn periode men har full forståelse for de som har det. Kjempefint at det ordnet seg, og nesten litt simsallabim for står jo ingenting om HVA hun gjorde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

 

Det er nettopp det som er saken, det er litt simsalabim, hun gikk inn, sa natta og la han ned. Tok han ikke opp fra sengen og var vennlig og bestemt.

 

Dette har vi forsøkt selv, men med oss har han bare rast. Poenget er at det kan være en ide å ta inn en person utenom som barnet er trygt på.

 

Flott at andre får gode søvnvaner tidlig, men fatter ikke hvorfor man skal være så hovmodig. Tenkte kanskje dette kunne være til hjelp for andre som sliter, men nå merker jeg at jeg kanskje ikke orker å være her så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...