Gå til innhold

Nå er det virkelig blitt bleiekrig mellom butikkene!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først var Rema ute med ta 2 pakker betal for 1 og nå er jammen med Kiwi ute med samme tilbudet! Ikke lenge igjen før vi har gratis bleier i dette landet.

 

Ikke kan de tjene penger på dette opplegget heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke bleiekrig det er, men krig mellom dagligvarekjedene. De har jo skjønt at småbarnsforeldre er så dumme at de handler der bleier er noen få kroner billigere og derfor tjener butikkene det inn på all colaen og snopet som de samme småbarnsforeldrene rasker med seg når de er innom for disse "billige" bleiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er deilig jeg :)

Når eldstemann var liten, så kostet en pakke 79 kr... nå får en jo nesten 4 pakker for samme prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på ett regnestykke igår og rema har nesten 80% i fortjeneste på hver libero bleiepakke de selger (utenom tilbud såklart) så de tjener nok antaglivis fortsatt litt penger. herlig med tilbud syns nå jeg, ettersom jeg alltid handler på rema =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er ett av de landene som er billigst på bleier. I sverige er det nesten hundrelappen for pakken.. Mange svensker som kommer hit for å handle de,, Det er ingen butikker som tjener på bleiene, selv ikke uten disse tilbudene.. Vi skal bare være takknemlig at det er så billig her i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har øynene med seg og har sjekket om Rema har satt opp prisen på pakkene nå som de selger 2 for 1?

 

Mener nyfødt str 1 kostet 12,50 for kun kort tid siden...

 

Ellers gleder jeg meg stort over billige bleier, hamstret store mengder når Kiwi hadde kartongsalg og nå har vi ikke kjøpt bleier siden lenge før sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel og bra med litt krig. Når jeg fikk mitt første barn kjøpte vi kartonger på kartonger når Maxi hadde tilbud til 79.90 pr. pakke. Opprinnelig kostet en pakke 93,90 den gangen.

Nå er jeg straks ferdig med bleiebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger at de selger bleier så billig nå!

Hamstrer som en tulling og glad jeg har et loft til å sette bleiene på hehe.

Tipper jeg snart har nok til hele bleieperioden til lillemor :-)

 

da vi var på ferie i Sverige og Danmark i sommer så tok vi med oss alle bleiene vi trengte hjemmefra.

Er jo helt syke bleiepriser i Sverige og Danmark kontra her hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som dagligleder i en rema1000 butikk, priseneper pakke er ikke skrudd opp, de er akkurat de samme som før priskuttet. når de gjelder nyfødt bleier er det en god stund siden de kostet rundt 12 kroner. fakta er at bleier er ren tap for absolutt alle kjeder i Norge, å ta inn 1 pakke bleier koser rundt 80 kroner for butikken, når de så selger 2 pakker bleier til rundt 50 lappen trenger man ikke være mattegeni for å forstå at butikken taper på det, men selvsagt, som med alle andre priskutt, kunder lokkes til butikken og tar hele handelen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...