Snooopi Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hei jenter, Jeg ruger nå på 2 perfekte 4-delte egg!! Fikk dem onsdag, så da er jeg vel på RD 2 i dag. Jeg har fått all mulig støtte til denne rugeperioden; magnyl, prednisolon, hcg og progresteron så den/de skal bare sitte nå! Intil videre er jeg GLAD!
Flippa m Frida Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Gratulerer med flott resultat og masse masse lykke til videre! Jeg bøyer meg forresten i støvet - 14 uttak kvalifiserer til superwoman.. Det burde etter alle solemerker være din tur denne gangen.
glinten Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Gratulerer så mye Snoopi:-))) Denne gangen klaffer det!!
håpefull *er mamma* Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Ønsker deg masse lykke til, snoopi!!!! Og all ære til ditt pågansmot ;-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Gratulerer som ruger! Måtte det sitte denne gang!!!!
kjærevene Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Gratulerer som ruger Snoopi, håper inderlig at de to små sitter i 9 mnd nå =)
MK73 Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Hei, Snoopi! Det var gode nyheter :-) Ja, nå er det på tide at det går bra for dere! Bruker du Magnyl som blodfortynnende? Lykke, lykke til!
Chaiemae Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 Krysser alt jeg har for deg og håper det er din tur nå.
Golliat Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Tenker på deg,,, !!!!!!!!!!!!! Sterkeste dama ever!
Snooopi Skrevet 4. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2010 Så blir det ruget for fulle maskiner! Hcg tilskuddet har gjort puppa mine vesentlig større så mannen er også glad;) Jeg har det fint, mærker ingenting, men det forventer jeg heller ikke. Brystene er mega ømme, men det er det en forklaring på... Synes jeg får tiden til å gå - så snart er det 17. sept og BP... Klem fra meg
fjoggy Skrevet 4. september 2010 #12 Skrevet 4. september 2010 Gratulerer så mye!! Ditt pågangsmot er beundringsverdig!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå