Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Har vært hos legen flere ganger ang barnløshet, han sier gang på gang at vi har ikke dårlig tid. Vi er fortsatt unge. Blablabla. Vi har forsøkt i snart 3 år, jeg er 23 nå. Samboer er 24. Hvordan gikk dere frem for å få hjelp? evt assistert befruktning?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Har du bare vært hos fastlegen? Jeg er selv inne i en utredning for barnløshet, og jeg går hos en gynekolog som er spesialist innenfor infertilitet. Jeg vil anbefale deg å finne en slik gynekolog der du bor og ordne en time der hvis du føler du ikke blir hørt hos din fastlege. Noen gynekologer har refusjonsavtale, og da må du ha henvisning.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Vi fikk heller ikke mye hjelp hos fastlegen da jeg tok det opp der. Bestilte meg time hos gyn og da ble det fortgang i sakene.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Selv om dere er unge så burde dere blitt sjekket, tross alt den mest fertile alderen dere er i, og sliter dere nå allerede så må det jo sjekkes opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå