Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Har på følelsen av at anonymeforumet her inne på bim blir brukt av mange ander også.
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg begynte å bruke dette forumet da jeg var 6-7 uker på vei, nå har jeg en sønn på snart 7 mnd ) Dette forumet blir nok brukt av de som prøver å få barn også
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Anonymforumet er felles for alle forumene så her er alt fra prøvere til tenåringsforeldre.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Begge deler:-D har en og venter en
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Anonym er felles for BIM/DIB/BAM. Jeg har ett barn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Å det viste jeg faktisk ikke, at forumet var felles. Jeg vet hva bim og dib er, men hva er bim?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Jeg snubla innom da jeg var gravid, og siden har jeg blitt.. selv om jeg mista. Så jeg er verken gravid eller har barn. Det var kanskje sånne som meg du siktet til?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Siktet til? Jeg spurte hvem som er gravide eller som har barn som er her inne på anonyme jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Så skrev du under at du hadde en følelse av at forumet blir brukt av mange andre også...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Åja, men da mener jeg heller de som ikke befinner seg innenfor noen kategori som kan tenkes har gennerell "nytte" av og sitte her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå