glinten Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Er litt på tuppa nå!! Er på rugedag 4 i dag, og i formidag kom det litt rosa gele. Men ikke nok med det: har vondt i magen, og det stikker en god del i eggstokkene og i livmoren...merkelige greier, har aldrig opplevd det før!!!!hvis jeg presser litt når jeg sitter på toalettet, er det som om jeg er støl i livmoren!!! Kjenner det veldig godt. Må vel nevne at jeg ruger på 2stk 4-delte egg. Føler liksom på en måte at mensen kanskje kommer, men så er det liksom litt annerledes likevel...skjønner dere hva jeg mener? må nevne at "stikkingen " kommer og går. Hva tror dere om dette? er det noe håp om at eggene har festet seg, eller????Dette er jo ren tortur!!!! 14 Laaaange dager å vente!!! Trenger rett og slett noen trøstende ord fra dere som har opplevd lignende!!!!!! Håper DU vil svare meg:-)
Endeligmamma<3 Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Kanskje er det en festeblødning?? ..det er jo uansett alt for tidlig med mens... Jeg har opplevd å vært i nærheten av graviditet en gang..og da kjente jeg slike stikninger som du gjør...så jeg tenker at det kanskje er positive nyheter:-) Alt unormalt er jo bra i rugetiden.....så jeg ville vært optimistisk for dette:-) Lykke til!! Klem
TanteTroll Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Hei du! Har hatt vondt i magen jeg også, både denne gangen og forrige. Litt mindre stinn denne gangen. Men "oppfylt" i livmor, og stikker i magen når jeg er på do. Ingen blødning, men har hatt litt rosagule crinonerester (lekkert). Forrige gang kjentes det ut som at jeg var skikkelig premenstruell - det stemte jo, for tanta kom. Jeg tror egentlig alt av symptomer og ikke symptomer kan være normalt jeg - det virker sånn etter å ha lest her en stund. Det viktigste er vel å prøve å beholde håpet om at det kan gå bra så lenge tanta ikke dukker opp. Og det er vanskelig, for det er lange dager! Jeg vet ikke om det var så gode ord akkurat, men jeg er på samme rugedag som deg, og kjenner også på at dagene er uendelig lange! Klem
glinten Skrevet 2. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2010 Hei Lengter84*eskimoruger* Kan man ha festeblødning?...dette med stikkingen er noe som er helt nytt for meg...akkurat som at etter det stikker, og i samme "vaset" så er det "renninger" på en måte nedover i livmoren!? Blir ikke klok av dette jeg, og "bare" 10 dager igjen til jeg skal teste. Men en ting er sikkert! Jeg kommer til å teste før tiden!! tro meg:-))))) Takk for at du tok deg tid til å svare meg:-)))
glinten Skrevet 2. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2010 Hei Tingeling er spent Ja det er lekkert vettu når det kommer masse crinonerester som er klissete og ekkelt! Når du nevner premenstruell, så er jeg faktisk MYE mere hormonell nå enn når jeg gikk på sprøytene(kortregime), og jeg bruker å være pms for å si det sånn;-)he, he...min kjære vil vel si ENORMT, men jeg mener litt;-)ha,ha,ha Vi skal klare det denne gangen!!!!!!:-))))))
Endeligmamma<3 Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Ja, noen får en festeblødning når egget fester seg på ca dag 4-6... Jeg går også i uvisse nå- er på dag 9, jeg kjenner ingenting og er ikke helt optimistisk lenger..men vi får se:-) Håper du har fått tegn på en tidlig graviditet glinten:-) Men kroppen er rar og lever sitt eget liv...så det er jo helt umulig å si..Blir spennende å følge med på deg! Det er så lenge å vente! Når skal du prøve å teste da tror du?
Mirakel <3 Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Det er visstnok helt normalt ifølge alt jeg har lest om symtomer i rugetiden. Jeg må klamre meg til det håpet. Jeg har hatt litt rosa crinonerester hverdag,på dag 2 hadde jeg litt mørk farge på det,men det tror jeg var rester etter uttak. Hvis du bruker crinone så irriterer den mange som gjør at det blir rifter og sånt. Hvis det er rent blod da blir det vel noe annet,men det står at det også er normalt. Jeg har hatt "mens" lignende murring ifra dag 1 og stikninger og vondt i eggstokker. Må dessverre bare vente til testdag...
Bebés'ilvousplâit Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Hei Glinten! Bruker du Crinone? Da kan det i så fall være restene av den du får ut når du er på do. Jeg husker at den kunne komme ut i alt fra rosa til kaffegrutlignende på farge. Jeg er på rugedag 3 i dag og har også magesmerter som kommer og går. Vondt i mellomgulvet av alle ting, men kjenner også at det strekker i ligamentene til livmora og stikker litt der nede. Tar det som et tegn på at embryoet er i ferd med å bore seg på plass. Jeg har 2 barn fra før og fornemmelsen er ikke ulik hvordan jeg hadde det helt tidlig i svangerskapet de 2 foregående gangene. Summa summarum synes jeg ikke du skal behøve å bekymre deg. Kanskje symptomene dine blir ekstra påtakelige i og med at du ruger på 2 og ikke bare 1? Hadde tatt en telefon til klinikken du ble behandlet ved (St. Olavs?) hvis du er urolig. De vil sikkert mer enn gjerne hjelpe deg og berolige deg:) Trøsteklem:)
glinten Skrevet 3. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2010 Hei Bebés'ilvousplâit*eskimoruger* At det er Crinonerester som kommer ut er helt klart. Hadde det også sånn på de andre forsøkene, men det med stikkingen, og at jeg på en måte er "støl" i livmoren er nytt. Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet til testdag:-))...men kommer sikkert til og teste før tiden;-) (så fremt tanta ikke kommer) Jeg velger å tenke positivt nå:-)))) Takk for gode ord:-))
glinten Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2010 Kommer sikker til og teste på torsd/fred i neste uke tenker jeg(er da på rugedag 11/12)-så fremt tanta ikke kommer da:-))) Hva med dere andre?kommer dere til og vente til testdag?
kjærevene Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 Hei glinten! Jeg hadde mye menssmerter under hele rugeperioden, startet allerede rd 3/4. Det gjorde vondt, og jeg var sikker på at hadde det ikke vært for utrogesten så hadde mensen kommet. Utover i forløpet kom og gikk smertene, men jeg kjente litt hver dag. Har aldri hatt det sånn før. Testet klart positivt rd 14, så dette kan være positivt!!! Lykke til!
glinten Skrevet 4. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2010 Gratulerer kjærevene:-))))) Tenk at du er GRAVID!!!!! Er bare på rugedag 6 enda jeg, men føler meg litt optimistisk akkurat nå...puppene er kjempeømme noe som jeg vet er en bivirkning av crinonen, MEN det som er så rart er at de faktisk har blitt litt større(fyldigere)!!!! DET har jeg ikke opplevd tidligere...t.o.m min kjære kommenterte det i går kveld når jeg satt bare i bh`n at de var blitt fyldigere!!! Føler jo at det kanskje er litt tidlig da ettersom jeg er på rugedag 6, men velger å se det som et positivt tegn:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå