Gå til innhold

Noe å beskymre seg for?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Magen min har vært veldig rar i dag. Har hatt sånne hurtige "sammentrekninger" i magen, det er ikke lik de når magen blir hard, men det stikker litt som om den trekkes sammen. Det varer bare noen få sekunder, har hatt flere av dem idag. Også har magen min vært litt ubehagelig hele dagen, som om den skulle sprenge hvert sekund, Føler meg mett selv om jeg føler at jeg mangler energi.

 

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som noe jeg sliter med...

Jeg får det hvis jeg overanstrenger meg litt eller bøyer og tøyer kroppen for mye...

Da får jeg vondt øverst i livmora og magen er så stram at den kjennes ut som om den skal sprenges...

Jeg har sjekka det ut på UL på sykehuset, men alt var bra med den lille.

Men fikk streng beskjed om å ta ting med ro heretter...

 

Kan det være noe av det samme som er grunnen til at du også får vondt kanskje?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg helt sprengt og i tillegg kommer disse krampene som føles som sammetrekninger. Har trøstet meg med at dette sannsynligvis er pga at kroppen forbereder seg til dette som skal skje snart. Men ville jo selvfølgelig forsikre meg om at dette ikke er noe alvorlig.

 

Takk for svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

His jeg gjør noe fysisk, som å vaske leiligheten f.eks, så får jeg skikkelig hard mage og diare... Ikke morro :( Eneste som hjelper da er å innta horisontalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...