Gå til innhold

januarbaby og valg av vognpose


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere?

 

Vi har kun kjøpt en sånn liten dunpose(odenwalder), tenker at hun drukner i en voksi eller odenwalder stor.

 

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du om råd når du allerede har kjøpt pose?

Skrevet

Fordi jeg lurer på om vi burde bytte.....blir usikker. Er førstegangs.

 

Sura!

Skrevet

Skal ha januarbaby selv. Vi kjøpte en dunpose til førstemann(også vinterbaby) som jeg kommer til å bruke i starten også kommer jeg til å gå over til voksi etterhvert.

 

Jeg lette veldig da jeg ventet førstemann, men jeg syntes alle virket kjempestore. Derfor valgte jeg dun, følte vel at den ikke ble like tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...