Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hva anbefaler dere? Vi har kun kjøpt en sånn liten dunpose(odenwalder), tenker at hun drukner i en voksi eller odenwalder stor. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Hvorfor spør du om råd når du allerede har kjøpt pose?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Fordi jeg lurer på om vi burde bytte.....blir usikker. Er førstegangs. Sura!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Skal ha januarbaby selv. Vi kjøpte en dunpose til førstemann(også vinterbaby) som jeg kommer til å bruke i starten også kommer jeg til å gå over til voksi etterhvert. Jeg lette veldig da jeg ventet førstemann, men jeg syntes alle virket kjempestore. Derfor valgte jeg dun, følte vel at den ikke ble like tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå