Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 http://viersnart3.blogspot.com/2010/09/magebilde-164-uker.html Føste gang jeg har tatt bilde og det har kommet med en "orb".
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du prøver igjen? Det er fremdeles bare en refleks. Barn ser figurer i skyene, det betyr ikke at skyen virkelig er en hot-dog. Hvordan du får en refleks til å ha sammenheng med åndeverdenen er en gåte for meg. Du leter tydeligvis etter en mening i livet...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Haha ok. Lykke til til deg også .
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 HI er i tilfelle ikke den eneste. Google "orb" og du vil få mange gode spøkelseshistorier.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Selv om det finnes flere ko-ko mennesker rundt om, gjør ikke det HI mindre ko-ko.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Morsomt Og strategisk plassert. Hvem vet, kanskje noen som passer på nurkene?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg ser det ikke. Kan noen forklare det for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå