Gå til innhold

Har masse babyklær til salgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er beste måten å få solgt dem på? Kan ikke legge ut bilde av alt. Er det ikke lettest å be folk om å sende meg en PM slik at de kan komme personlig å se tingene? Det er veldig fine ting, samt at jeg har noen babyutstyr tilsalgs også...Har i str 50-80, mest jenteting, men også litt i blått og grønt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er interessert i jenteklær i str 80, må sendes i tilfelle;) Har du heldrakter, eventuelt genser/Cardigan og bukser?

Skrevet

Hei! Jeg har noen klær i 74/80...deriblandt ull og reima dress i str 80..visst du skulle være intressert:-)

Skrevet

Nei, jeg har ikke heldresser. Har hettegensre, todelte drakter, joggebukser, bodier. Bor i Bergen :-)

Skrevet

Jeg har også en dundyne fra Andungen, bæresele fra BB, hoppedisse til å henge i døren, vippestol med vibrering, uro med lyd og bevegelse, en reimadress som må syes i rumpen, en vinterdress fra Friends.

Skrevet

klærne må ikke være mindre enn str 80;) har du bilder av todelte drakter, joggebuksene og bodyer?

Skrevet

Akkurat kjøpt reimadress;) 74 blir for lite dessverre...

Skrevet

Jeg er interessert i Reimadressen i str.80. Har du bilde av den? Gammel? Pris?

Mange spørsmål på en gang;)

Skrevet

Ja, men jeg aner ikke hvordan jeg skal legge dem inn..:-(

Skrevet

Jeg oppretter en FLICKR konto i morgen, så send meg en PM med en mailadresse, så skal jeg sende deg link til bildene :-)

Hvis det er andre som vil se bilder, send meg en PM med en mailadresse, så skal jeg sende link til en folder med den størrelsen dere ønsker å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...