Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg har tre stk. De er 6, 4 og 1 jeg vet at jeg ikke skal ha fler på en stund, men når minsten blir 5-6 år... kaaanskje jeg vil ha en liten attpåklatt Noen her med tips og råd. Hva burde jeg gjøre? Et til barn, eller ingen fler?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Vil bare si av egen erfaring at det å være attpåklatt syntes ikke jeg var mye morsomt. 7 års aldersforskjell mellom meg og yngstemann. Alltid følt meg utenfor og gjør det selv nå i voksen alder, men de andre tre har liksom et bånd som jeg ikke klarer å få uansett hvor mye jeg har prøvd å jobbe med forholdet i voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 åå, så trist å høre Synes det hadde vært så kos med en liten attpåklatt... men trenger å høre de negative sidene også. hi
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg ville ikke ha atpåklatt. Jeg tenker at livet går i faser, akkurat nå er vi i småbarnsfasen og koser oss med legolandferier, 2 km lange turer i skogen, fiskekaker til middag og alt det fører med seg. Jeg storkoser meg med småbarn og kunne godt tenke meg å ha baby resten av mitt liv, men ser også frem til neste fase.. Det kommer jo en tid hvor familien vil bestå av mellomstore barn, også en fase med ungdommer i hus. Alle fasene har sine sorger og sine gleder, og jeg ser med skrekkblandet fryd frem til neste fase. Jeg gleder meg også til frilustsliv, storbyferier, hverdager og fest med større barn. Så her var vi helt enige om at de barna vi ville ha måtte komme "på rappen". Å ha tre ungdommer og en baby var ikke aktuelt for oss. Så vi fikk nummer fire da eldstemann var 7,5 år. Nå er de 9 år, 6,5 år, 3 år og 1,5 år, nå sover vi hele natta og er ferdig med nattevåk helt frem til de begynner fly ute om natta og vi ikke får sove før de er hjemme fra fest
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 men dere valgte å få fire... når kan jeg evt. få fjerde-mann uten at det blir så veldig attpåklatt da? Er liksom uaktuelt akkurat nå... Skal jeg ha en til må jeg overtale mannen også først. Så kjedelig å gå å tenke på enda en til... Hvorfor kan jeg aldri føle meg HELT ferdig? Tenker at jeg kanskje kommer til å angre om jeg ikke får en til. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå