Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Dere som har full ansinnitet, hva tjener dere i året? Privat eller offentlig?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det er veldig forskjell fra legekontor til legekontor. Akkurat nå jobber jeg innen for sykehus og har 330.000 i året. På legekontoret der jeg jobba så tok de ut fra erfaring man hadde og hvor lenge du hadde jobba der ev annet legekontor...sidden jeg kun hadde jobba på sykehus, ikke lab, så tjente jeg ca 300.000 til tross for ans på over 10 år..... De andre som var der, hadde vært der i langt over 10 år lå vel på rundt 380tusen tenker jeg. Så ja, det er store forskjeller der ute og seff hvor i landet. dette var/er i Oslo
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg jobber også på sykehus i Oslo-området, har godt over 10 års ansiennitet og tjener litt over 330 000 kroner i året. Når du jobber i det offentlige tjener man ikke så godt, nei. Jeg har jobbet en god del forskjellige steder, og har fått tilbud om flere andre jobber i det private hvor jeg kunne fått mye bedre betalt (hos leger jeg har jobbet for tidligere, som ønsker at jeg skal komme å jobbe for dem), men jeg trives så godt der jeg er nå og med det "fagfeltet" jeg jobber innenfor nå at jeg ikke har lyst til å bytte jobb. I tillegg er jeg jo så heldig at jeg ikke trenger å tenke på hvor mye jeg tjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå