Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Har en gubbe som elsker å lage mat og er han som er kokken her i huset, kjøkkene er hans,og resten av huset er mitt, og i.o.m at jeg ikke liker og ikke er flink til å lage mat, så er det ei grei fordeling for oss =) Nå har han laget blogg også av det, ta gjerne en titt om dere vil,han er ikke kommet helt i gang enda,men kommer mer og mer for hver dag =) kom gjerne med ønsker i kommentar felt,eller egne oppskrifter og dere vil dele =) www.kjokkenpappa.blogspot.com er adr til bloggen hans =) ta gjerne en titt
It's all about me Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Deilig å les noe som ikke er superhøytidelig og vanskelig skrevet. Samt at det er vanlige ting med ikke en rekke svindyre ingredienser. Fikk faktisk lyst til å lage potetmos fra bunn av, he he. Kan du bestille fiskegrateng og fiksesuppe til meg???? :oD
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 jepp,skal legge inn bestilling =) vi har en gutt som eter alt,men ikke tåler alt,så har vi en gutt som ikke eter noe annet enn brødskive,og har gjort det i 3år, så man må ha litt fanasi før å prøveå lure i de mat så faktisk med de laget blå potetmos engang,hadde bare litt konditorfarge i,hehe =) det falts i smak hos hvertfall størstemann, lillebror ville ikke prøve,som vanlig,men var litt morsomt også,ble en hyggeligere stemmning rundt bordet kun pga den blå potetmosen og potetmos fra bunn av er super enkelt,det kan t.o.m jeg lage og mye bedre enn pose potetmos
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2010 himmel så mye skriveleifer ikveld... jizzes.. vel,se bort fra dem.. en smule trøtt her
It's all about me Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Har selv ei kresen på 2 og en superkresen på 4, men jobber med saken og ser stadig bedring. Eldstemann har dessutten cøliaki så mye må lages fra bunnen av med han sitt mel. Så har veldig lyst til å teste fiskegrateng. Fiskesuppe er det jeg som elsker, om de andre liker det eller ikke gir jeg blaffen i, ha ha ha.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2010 hehe =) ja,vet litt om det å må lage ting fra bunn av, har en som ikke tåler alt, og er feks tomat i det meste av ferdigprodukter, samt han tåler veeeeldig lite fruktose. men er litt stolt over at det er MANNEN i huset som lager maten, prøver av og til jeg også,men liker ikke min egen mat,så spiser som regel ikke mye av det ja,å ha kresne barn er ikke lett, det gikk så langt med lillebror at han kastet opp maten i en alder av 2år, så helsesøster sa vi måtte bare gi han det han ville ellers kom han til å utvikle spiseforstyrrelse,og det vil vi IKKE!! så brødskive er hans middag,hehe,men han lider ingen nød,rundt og god og masse liv i men spiser som regel ei skive,så spør han etter litt middag, men potet.. nei,fy er det verste han kan få,har prøvd å ha en mikroskopisk bit på gaffelen,men saus eller pølse eller noe sammens med,men nope..brekker seg med engang,men går bra uten potet på...merkelige unge sa foresten til gubbenn at du ville ha fiskegrateng,så kommer vel en dag d
It's all about me Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Guttungen sa det så bra idag da jeg prøvde å få han til å smake på en vitaminbjørn. Det er godt, godteri sa jeg. Og dum som jeg var fortsatte jeg med "og det er til og med sundt" Da var selvfølgelig svaret "men jeg liker ikke sundt". Så det har man tankegangen til et barn når det kommer til mat, enkelt og greit.
lÅktiHaUDe Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Kjempefin bloggen da Susan ) Mitt tips er ett fedd hvitløk i potetmosen *fantastisk*. Faktisk veldig godt å ha litt finhakket chilli i også, men det blir mer for de voksne .
Uro4 Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 så heldig du er som har en mann som er god på kjøkkenet og som faktisk liker å lage mat :-) Likte veldig godt at det var enkle ting som alle kan lage...kommer til å følge denne bloggen her ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå