FruSkurk&BandittBarna Skrevet 3. september 2010 #26 Skrevet 3. september 2010 før skolealder, men ikke fast og ikke slik at jeg min egen kopp utdelt da Pleide å ta koppen til mamma eller pappa og drikke den kalde slumpen på bunn, følte meg veldig stor. gav av og til den andre koppen til broren min, så satte vi oss ved kjøkkenbordet og lekte at vi var mamma og pappa husker jeg så har egentlig alltid drukket kaffe, hadde med kaffekjele da jeg flyttet på hybel som 16 åring
Pooh Skrevet 3. september 2010 #27 Skrevet 3. september 2010 Jeg er 32 år og har ikke begynt å drikke kaffe. Ikke tror jeg at jeg kommer til å gjøre det noen gang heller, og det plager absolutt ikke meg. ) Det er da ingen vits å presse kaffe i seg for å venne seg til det. Nei, kos deg uten kaffe du. )
Gjest Skrevet 3. september 2010 #28 Skrevet 3. september 2010 Jeg var 16 og det hele startet med at jeg ble hekta på kaffedrops. Så sluttet nærbutikken å selge dropsene og jeg lærte meg å drikke kaffe med mye sukker og sånn utviklet det seg.
Gjest Skrevet 3. september 2010 #29 Skrevet 3. september 2010 Var vel ca 14 år. Eldsker kaffi, og må ha minst én kopp om morgenen for å komme i gang Men jeg er lærer på ungdomsstrinnet selv, og tror ikke noen av de liker kaffi, mens vi var mange som startet i den alderen da jeg var ung.
Joikaboll@ Skrevet 3. september 2010 #30 Skrevet 3. september 2010 Jeg er 36 år, liker fortsatt ikke kaffe.
*Minnie Mus* Skrevet 3. september 2010 #31 Skrevet 3. september 2010 Hvorfor skal man true seg selv til å like noe som ikke er bra for kroppen? Sier ikke at brus er bra heller asså, men jeg ville holdt meg langt unna kaffe jeg. Ser hvordan de jeg jobber med er avhengige av det og får vondt i hodet og blir grinete, hvis de ikke får i seg kaffen sin...
♡ A & E ♡ Skrevet 3. september 2010 #32 Skrevet 3. september 2010 Har ikke begynt og jeg er 30 Synes ikke det smaker godt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. september 2010 #33 Skrevet 3. september 2010 Verken jeg eller samboeren drikker her. Han er 35 og jeg er 23. Brus eller vann (evt te) er det jeg vil ha. Truer ikke i meg kaffe altså!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. september 2010 #34 Skrevet 3. september 2010 jeg er 35 og drikker IKKE kaffe, men jeg har alltid elsket kaffe smaken, men får vondt i magen og blir trøtt av kaffe. Lillemor elsker kaffe, men hun får ikke.... men hun er flink til å stjele om det står litt kaffe igjen etter pappa`n.....å hun er kjapp... he he he
luna08 Skrevet 3. september 2010 #35 Skrevet 3. september 2010 Er 35 og har aldri likt eller kommer til å like kaffe! Synes det er helt greit å drikke brus el annet, og ingen som reagerer på det!! Kjenner forøvrig flere på min alder som ikke drikker kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå