Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Er 25+5 uker påvei med barn nr.3. Har ikke lagt på meg noen ting i dette svangerskapet. Er det normalt da?? Kastet opp fra uke 5-21.. Men spiser masse nå! Klarer ikke tanken på middag, så det går mest i brødskiver og litt snop. Er 162 cm og 62 kg. Regner jo med at ungen tar den næringen den trenger? Jeg er sliten, trøtt og har lite energi:/ Bør jeg ikke legge på meg litt snart? Hvordan skal jeg få til det? Kan det være en helserisiko for meg eller ungen om det fortsetter sånn?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Så vidt jeg har forstått er det ingen risiko for ungen. Men det er jo utrolig slitsomt for deg! Kanskje du bør ta en prat med jm?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg er i uke 23. 12 kg lettere enn hva jeg var da jeg ble gravid. Har sluttet å kaste opp, men jeg legger heller ikke på meg. Jordmor sa at jeg skulle bare slappe av når det gjlaldt barnet. Den fikk det den trengte. Så jo også på ul forrige uke at det var en stor og fin gutt, så jeg bekymrer meg ikke for barnet. Det var jeg som ble sliten og trøtt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Det er dessverre ingen tilgjengelige jordmødre i nærheten:/ Bor på landet, så må kjøre langt i så fall:/ Går kun til kontroll hos lege, en ung mann som har ett meget avslappet forhold til alt. Ja, synes det er slitsomt å være så tappet for energi hele tiden:/ Har vært hjemme med en 1 1/2åring på heltid frem til nå. Hun startet i barnehage 3 dager i uken nå nylig:) Det hjelper litt, da har jeg muligheten til å hvile en gang i løpet av dagen i hvertfall:) Men er konstant sliten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå