Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 kose meg hjemme helt alene Er veeldig lenge siden sist, tror det blir godt Mini skal til oldemora si, og sambo skal på byen. Så jeg skal leie meg et par filmer og kjøpe noen kg med godis Tenkte å se "My sisters keeper", hørt den er veldig fin. Noen med andre film-tips? Liker chickflick-movies
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Kos deg masse! PS I love you er en fin film!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Den har jeg sett, den er kjempefin Har jo egentlig sett det meste av sånne filmer, så vanskelig å gi meg tips Men tusen takk
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 å nei! Jeg gråt meg bokstavelig talt gjennom HELE "ps! I love you! Syns den var så trist. Tenkte bare på om jeg skulle miste sambo...
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 A walk to remember just like heaven Kos deg masse meg alene hjemme helg )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 My sisters keeper er en bra film! Ser på Ps I love you nå Har sett den så mange ganger nå at jeg kan den utenat.. Men blir så avslappet når den står på.. (har vært i begravelse i dag, og trenger litt sånn å se på nå ) The ugly truth, It`s complicated, The bounty hunter, (ja, jeg liker Gerard Butler veldig godt )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Om du ikke har sett den, så MÅ du se The Notebook! Herregud, finere gråtefilm skal en lete lenge etter! Kooos deg!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Å ja, The notebook er skikkelig fin og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå