Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om dere hadde funnet ut at mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde møtt en annen dame som var veldig betatt av han.

De har møtt hverandre flere ganger. Han sier de har kysset, men nekter for noe mer. Jeg fant meldinger på facebook, dette har skjedd for over et år siden. Der stod at det var så spennende når de møttes. Hun skrev at hun hadde prøvd å ringe, fordi hun var så kåt. Han har ikke fotalt noe om dette, mente at han ikke ønsket å såre meg, å at han lærte en ting -at det er meg han elsker (vi har vært sammen i 8 år å har to barn). Virker som de har hatt en del kontakt på FB..

Hvordan hadde dere reagert. Jeg er så såret, å føler jo et jeg har mistet all tillit til han da.... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt ekstremt såret og jeg ville hatt problemer med å stole på han i ettertid.

Dersom de ikke har mer kontakt, må du nesten bare ta en avgjørelse på om det han gjorde i fortiden er noe du kan tilgi. Jeg ville hvertfall ha strammet inn "tøylene" en stund. F.eks ingen meldinger/sms/mail skal slettes uten at du vet om det. Kommer det en melding fra henne skal du vite det, selv om hun tok initiativet og han ikke har planer om å svare.

Hadde hatt nulltoleranse i fremtiden mot den damen. Han sender meldinger eller møter henne (planlagt møte) en gang til og du hiver han ut!

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er såret!Dette er ikke akseptabelt i det hele tatt synes jeg.Selv om kyssing ikke trenger å bety så mye så er det allikevel et overtramp!Det forstår han vel??

Vet ikke hvordan forholdet deres er sånn ellers,og om dere har toleranse for slikt.Men vet hvertfall at jeg ikke hadde tolerert at min mann hadde kysset en annen dame bak min rygg og i tillegg hatt kontakt med henne på FB...

Viktig at dere får snakket ut skikkelig om dette slik at hvis du bestemmer deg for å stole på ham og gå videre så må alt være ferdig oppgjort,og han må ha fortalt den hele og fulle sannhet..

Håper det ordner seg for deg:)

Skrevet

Ikke for å være slem, men tror du de bare kysset? Om hun kontakter ham når hun er kåt så er jeg veldig tilbøyelig til å tro de gjorde noe mer.

Jeg hadde sikkert reagert veldig dramatisk med mye grining (ja, jeg griner lett) og vært veldig veldig såra. Når ikke jeg er midt i det så vil jeg jo si at for meg er utroskap ikke greit og jeg ville nok vurdert sterkt å flytte. Men jeg vet jo at OM man står midt oppi det er det ikke så lett å følge den slags prinsipper.

Jeg vet bare for meg selv, som da nesten ikke stoler på noen, at tilliten som var nok ikke hadde kommet tilbake. Det kan hende det hadde vært like greit å avslutte ting for meg.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, har vært sikkelig lei meg.

Han skjønner jeg er såra,m en sa han ikke orket å snakke mere om det, siden han var ferdig med det for lenge siden. hvis dette var noe jeg skulle gå å tenkte på over lengre tid, orket han ikke være sammen med meg. vi måtte glemme å se fremover.... :-,(

Skrevet

What??Ikke snakke mere om det?Synes dette virker litt mistenksomt...

Skrevet

Høres jo ut som han enten har noen han skjuler eller vil at DU skal ta avgjørelsen om å gjøre det slutt?

Klem til deg forresten.

Hva med å foreslå parterapi sammen? Eller hadde han satt seg helt på bakbeina da?

Skrevet

Hos meg hadde det ikke vært akseptabelt med kyssing, selv om det hadde "kun" vært det. Men er du sikker (ikke for å være slem) at det har kun vært det? Hvorfor vil han ikke snakke om det? Greit nok at det er et tilbakelagt kapitell for han, men det har jo nettopp kommet opp for deg, så du bør absolutt forklare han at dette er noe du vil til bunns i, samme hva som har skjedd. Her må alle kort komme på bordet!

Så blir det opp til deg da, om du til tilgi han denne episoden å gå videre. Hvis du gjør det, bør du absolutt sette diverse "kriterier" for hvordan ting skal gjøres med tanke på FB o.l.

Sender deg en stor klem å håper at ting ordner seg for deg, samme hva utfallet blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...