Evisia Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Har to flotte småjenter: Når vi bestemte oss for å prøve på nr 1: sluttet p-piller, samme kveld var jeg inne og las "alt" jeg kom over om ufrivillig barnløshet o.l. Tok graviditets test, og prinsessa satt på første forsøk. Vi bestemte oss for å prøve på nr 2: sluttet p-pillen, var "livredd" for å ikke kunne få flere, men graviditetstesten var positiv på første forsøk. Så..nå vil vi prøve nr 3, og jeg sluttet på pillen i begynnelsen av august, og har trålet disse og andre lignende forumer opp og ned, og er sikker på at jeg kommer til å slite for å få flere, og når jeg for ett par dager siden att på til testet negativt, føler jeg meg desperat...!! Virkelig desperat. Hvert minutt føles som en dag, og jeg klarer virkelig ikke å tenke på noe annet enn at jeg vil bli gravid!!! har ikke fått mensen ennå heller, men tror ikke det er mulig å være gravid nå siden jeg testet negativt denne uken...puh..føler meg "besatt"..
charlotte,b Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Helt ening med deg. Begge våre barn kom som bestilt iløpet av en mnd. Men nå har vi prøvd i to mnd og jeg er urolig og tenker mye på dette. Har til og med testet meg bare i håp, men ingen strek!!! Lykke til. Håper vi får det til snart!!!
Hera83 Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Kjenner meg veldig godt igjen! Denne første pp`en har jeg kjent meg mer eller mindre sinnsyk. Kjenner så godt etter at jeg kjenner alle symptomer som finnes, tester i hytt og vær, tenker masse på det... Håper det blir bedre i neste pp!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg forstår deg, men synes du kan spare deg for bekymringene. Er noe ganske annet å ha prøvd i snart 2 år. Da synes jeg det er grunn til bekymring!! Ta heller og nyt prøvetiden du.
Hera83 Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Så klart er det jo verre å prøve i snart 2 år, men ubegrunnede bekymringer er også bekymringer, og helt legitimt å føle på.
Kjersti Agnethe Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Forstår besattheten din. Har den samme selv. Helt besatt. Våkner hver dag med morgenkvalme, men bare psykisk, for testene er negative hver eneste gang. Jeg sliter med nummer en. Ta det med ro, og gled deg heller over de to solstrålene du alt har satt til verden - Du er heldig som har to!
På'n igjen! Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Hallo!? Det er da virkelig ingen grunn til bekymring, du har prøvd i 1mnd...(EN mnd), hvis det går 6 mnd uten at noe skjer kan du oppsøke lege, men foreløpig er det bare å stresse ned! Du bør jo være rimelig fruktbar, men kan ikke forvente å få full klaff på første forsøk 3 ganger!!!
tryllestøv Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Jeg har prøvd i 4 år uten å lykkes, da kan en snakke om at en begynner å bli desperat.... Du har vært utrolig heldig som har lykkes så snart med de to første - ærlig talt litt tid må du jo regne med å bruke. Beklager, men det høres ut som om du har et "luksusproblem"
tregosten Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Du kan begynne å bekymre deg når du får en grunn til det! Vær heller glad for at du har 2 barn og at du blir kjempelett gravid. Tror mange her er mye mer desperat enn deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå