Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om dere hadde funnet ut at mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde møtt en annen dame som var veldig betatt av han.

De har møtt hverandre flere ganger. Han sier de har kysset, men nekter for noe mer. Jeg fant meldinger på facebook, dette har skjedd for over et år siden. Der stod at det var så spennende når de møttes. Hun skrev at hun hadde prøvd å ringe, fordi hun var så kåt. Han har ikke fotalt noe om dette, mente at han ikke ønsket å såre meg, å at han lærte en ting -at det er meg han elsker (vi har vært sammen i 8 år å har to barn). Virker som de har hatt en del kontakt på FB..

Hvordan hadde dere reagert. Jeg er så såret, å føler jo et jeg har mistet all tillit til han da.... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjipt! Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort :-( Jeg forstår godt at du synes det er vanskelig å skulle stole på ham. Det høres jo nesten ut som om de har holdt på med mye mer enn litt fylle-klining ....

Skrevet

utroskap er og blir utroskap. Jeg hadde blitt driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit sint. For meg er ikke litt fylle-klining greit heller.

Er jo ikke noe alright og ha ett forhold til noen man har minstet all tillitt til.

Vanskelig å si hva jeg hadde gjort, men man skal ikke holde sammen bare pga barne heller.

Uff..... all sympati til deg.

Skrevet

Huff nei så trist! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort!

Jeg hadde en samboer en gang som var utro (hadde ikke barn da)... Tok og flyttet ut uten at han viste om det iløpet av arbeidsdagen hans, tok tv'en hans og alle møblene mine og stakk. Sente mld om at jeg var flyttet ut så nå kunne han bare fortsette og ligge med alt og alle uten og vere redd for at jeg fant det ut... Kanskje en barnslig måte og gjøre det på, men Var ikke blid så det var det som skjedde..

Men er jo litt verre for deg som har barn, men tror jeg ikke hadde tolerert det med mannen jeg bor sammen med (Har et barn sammen).

Håper du gjør det fornuften din sier, ikke bli viss du bare blir for at du vil bevare familien. Du skal ikke tvinge deg til det! Har mor det bra, har familien det bra!

Skrevet

"Har mor det bra, har familien det bra" Ja hvem bryr seg vel om far og barna...

Jeg hadde bedt han om å kutte denne dama som venn på fb, og gjort det klart at jeg ikke aksepterte noen videre kontakt dem imellom dersom han fortsatt ønsker å være sammen med deg.

Skrevet

Jeg hadde blitt så utrolig lei meg og såret. Og hadde mistet litt av gnisten tror jeg. For meg er det viktig at jeg er den eneste hun elsker, og at slike krumspring bare er ødeleggende. Jeg tror likevel at jeg ville tilgitt henne, om det var en engangsforseelse. Mest fordi jeg tror at vi har en veldig sterk kjærlighet sammen, men at vi kan bli ledet inn i fristelse og senere angre på det valget som var gjort.

Jeg hadde trengt mye bekreftelse tror jeg. Og mye kjærlighet.

Fått lov til å være lei meg og vært liten en god stund.

God klem til deg.

Skrevet

Huff! Dumme mannen!

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort.

Men hadde i allefall hatt behov for mye bekreftelse og kjærlighet en god tid fremover, dersom forholdet skulle bygges opp igjen.

Klem til deg, og lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet

Du kjenner mannen din best, hva sier magefølelsen din?

Kjenn etter hvor sviktet du føler deg, og hvis du tror du kan stole på han.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har opplevd noe av det samme. Han var betatt av ei, og de hadde kysset en gang. Mye kontakt på fb, og jeg kom inn der og fikk lest veldig mye. At de hadde truffet hverandre ved flere anledninger. Vi gikk fra hverandre for nå 2 år siden. Jeg kastet han til slutt ut, fordi han gjorde ingenting for å rette opp forholdet vårt. Og jeg var mye sint. Og det gikk ut over barna. De er sammen den dag i dag. Du må bare følge magefølelsen. Kan du stole på han igjen? Jobber han for deres forhold nå? Å tilgi kan gå, men da må du ville det. Og ikke minst han

Skrevet

Hva skal du gjøre noe med det for? Han vil ha deg - så lenge det varer. Mer er det ingen av oss som får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...