Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Det var bare at bryllupet var planlagt i to år,og jeg fant aldri et "passende" tidspungt å melde avbud på.Gi meg noen trøstende ord:-(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du er voksen ikke sant? Da er man faktisk ansvarlig for egne valg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Angrer du på at du giftet deg eller vil du i det hele og store ut av forholdet? Ingen lett situasjon, men det er bare du som kan rydde opp i dette, dessverre. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 hi hi hi,jeg må nå le litt...Angret du bittelitt FØR brylluppet også,eller kom dette akutt?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Sånn var det for meg også, vel jeg angret på det hele før jeg sa ja også men jeg hadde fått barn nettopp og var hormonell og tenkte det går over. Giftet meg selv om allt i meg skrek om å ikke gjøre det. Men føltes så vanskelig å si at nei dette gjør vi ikke alikevel når all den familien hadde kommet reisende for å være til stede. Bryllupsdagen min var faktisk en av de værste i mitt liv, ikke for at det skjedde noe fælt men jeg følte hele tiden at det var bare galt. Jeg ønsket meg ikke ut av forholdet, jeg ville bare ikke være gift med han. Og en grunn til det var det nok at jeg ikke ønsket det for et og et halvt år senere gikk vi fra hverandre og idag er vi skilt. Gode venner er vi men å gifte seg var for min del helt feil. trøstende ord, tja ekteskap er ikke lengre så bindene som det en gang var, det er bare litt mer papirstyr om man velger å gå en når man bare var samboere.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Det syns jeg er ganske dårlig gjort mot din mann å ikke si ifra om før dere giftet dere. Eller før dere fikk barn om du har følt dette lenge.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Går det an? Jeg hadde vært mye mer redd for å gifte meg usikker, enn å avlyse bryllupet ! Men lykke til hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Det må være veldig vanskelig for deg. Vent et års tid, så har det gått lenge nok til at folk ikke besvimer når de hører om skillsmissen. Eller du kan separere deg og si at dere jobber med forholdet, mens du egentlig bare søker deg selv. Det er ikke verdens undergang. Som sagt lenger oppe, verre ting har skjedd. Du er gift, men du kan skilles. Og tiden går fort, så før du vet ordet av det er du skilt. Lykke til uansett. Ekteskap er et HERK! Hilsen gift kvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå