Gå til innhold

Kjenne liv så tidlig?


Mamman til Stella og Håkon

Anbefalte innlegg

jeg er 11+4 i dag og skjenner ofte noe som kan minne om leámus i magen...er det lille mirakel kanskje eller er det for tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAA Det er det lille mirakelet ditt som driver å spretter inni der :o)

 

De har nå refleks i beina, så de spretter så fort de når noe med beina sine! Og det kjennes ut som små dytt innenfra, flere på 1 gang ! Så herlig da jeg gleder meg, kjente også spark så tidlig som du nå gjør med mine 2 gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, så heeerlig!!:D

jeg fikk se mirakelet på UL i går også, å da så jeg det ligge der å sprelle, parke å strekke på seg!:D

 

svangerskapet er det beste som har hendt i hele mitt liv!!

jeg elsker det til tross for all kvalmen, hodepinen og trettheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Nei, det er ikke for tidlig.. Jeg selv kjente også de første spede tegn til liv da jeg var 10 uker og noen dager på vei. Men de aller fleste gravide kjenner ikke liv før litt senere i svangerskapet. Alt avhenger av hvor følsom man selv er, hvor mye tid man bruker på å kjenne etter, hvordan morkaken ligger osv.

Men bli for all del ikke bekymret om du ikke kjenner liv hver dag! Det er først nå de to-tre siste ukene at jeg har kjent liv hver dag. Og jeg er heldig! For det er mange gravide som ikke har kjent liv i det hele tatt enda. Jeg er 19 fullgåtte uker i dag =)

Men nyt hver eneste bevegelse du kjenner! Det er en av de beste følelsene vi kjenner gjennom livet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, takk for svar dere :D

 

så morsomt å vite at det mest sannsynlig er det som skal bli barnet mitt jeg kjenner!

å at andre også har opplevd det !:D

 

å herlighet, nå lengter jeg etter å holde det i armene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så heldig...jeg gleder meg så til det er meg...for det ER den beste følelsen i verden (nesten)...helt fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan si at denne førlesen er fantastisk!! :)

 

lykke til i svangerskapet, håper du også kjenner liv snart! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...