Gå til innhold

NY - Voksi-Classic, prisforskjellen er stooor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi nettopp gått til innkjøp av en voksi-classic black/grey til en sum på nok: 1633 ink porto. Kjøpet ble gjort på Flust.no :)

Jeg ringte også i dag og spurte på barnas hus, og da koster samme posen 2275.-

Differansen er på hele: 642 kroner billigere :)

Opplyser også om at kan veksle inn dine trumf poeng på flust.no, da blir jo det enda billigere.

HERLIG, og takk til mamma, som ville sponse oss med en pose til det kommende gullet. Hun satt inn 1500.- i dag på kontoen...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppdaget det samme:)

vi kjøpte en sengepakke der, så jeg fikk brukt trumfpoengene mine til noe nyttig. Seng, madrass, dyne, pute, sprinkelbeskytter og sengesett:) helt topp! slipper jeg å gå på alle slags butikker for å bli ferdig med det. Eneste jeg lurer på er størrelsen på dyne til nyfødt? Bør vel ikke være for voldsomt egentlig..

Skal absolutt kjøpe den voksi classic posen på flust, ingen tvil der. Har simo vogn som vi har kjøpt brukt, og der er d god plass i bagen :)

Skrevet

Jeg fikk også pose av pappa som han kjøpe på flust.no =) 1400 bare pga trumf poengene =) Genial side.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er store prisforskjeller ute å går, det må sies!!!! Så greit å sjekke litt priser før man handler.

(jeg selger forresten min voksi classic om noen er intr. i en brukt pose :S)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...