Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 7+4 gravid, en del rødt blod i går med litt smerter, i dag mørkt blod av og til.har ingen klomper som har kommet ut.. alt håp ute? .
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det er sikkert fortsatt håp så lenge det ikke kommer klumper.., men kanskje greit å begynne å forberede seg på et negativt utfall i tilfelle det er det. Du får bestille deg en legetime i morgentidlig. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Ikke sikkert det. Jeg hadde blødning i uke 9. Startet om kvelden, blødde natten igjennom og kom meg til gyn kl 10. Var sikker på at jeg hadde mistet, men UL viste klart og tydelig en liten strek med eggsekk. Nå er streken 2 år ;-) Så jeg ville kommet meg til lege/gyn. Min gyn fortalte meg sist jeg var hos henne at veldig mange er gravide med tvillinger, men at den ene blir abortert, gjerne ofte uten at man merker det, så det kan jo være noe sånt også.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 er vel best og sAtse på det verste ja..har ett bittelite bitelite håp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå