Gå til innhold

er alt håp ute?


Anbefalte innlegg

Skrevet

7+4 gravid, en del rødt blod i går med litt smerter, i dag mørkt blod av og til.har ingen klomper som har kommet ut..

alt håp ute? .

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert fortsatt håp så lenge det ikke kommer klumper.., men kanskje greit å begynne å forberede seg på et negativt utfall i tilfelle det er det. Du får bestille deg en legetime i morgentidlig.

Lykke til:)

Skrevet

Ikke sikkert det.

 

Jeg hadde blødning i uke 9. Startet om kvelden, blødde natten igjennom og kom meg til gyn kl 10. Var sikker på at jeg hadde mistet, men UL viste klart og tydelig en liten strek med eggsekk.

 

Nå er streken 2 år ;-)

 

Så jeg ville kommet meg til lege/gyn.

 

Min gyn fortalte meg sist jeg var hos henne at veldig mange er gravide med tvillinger, men at den ene blir abortert, gjerne ofte uten at man merker det, så det kan jo være noe sånt også.

Skrevet

er vel best og sAtse på det verste ja..har ett bittelite bitelite håp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...