Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg er 175 cm, ikke av de spinkleste når det gjelder kroppsbygning men sånn midt i mellom. Det legger seg fort litt ekstra på lår/rompe og hofter. Føler meg ofte som en dundre med str 40 i klær (av og til 42 i bukser), 40 i sko osv. Går jeg ned i vekt blir jeg aldri "smal", ser bare syk ut for jeg er slank i ansiktet fra før. Den som hadde vært liten og nett:/ Eneste fordelen er lange bein og fine legger..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg er liten og nett, men skulle ønske jeg hvert fall var høyere. Har liksom så veldig korte bein. Står jo i stil med resten av kropen, men likevel. Og pupper kan en jo bare glemme Så er ikke bare fordeler der heller Og jeg tror at uansett hvordan man ser ut, så har man komplekser!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 jeg var liten og nett! men så ble jeg gravid. la på meg 42 kg. og har 20 kg igjen! så akkurat nå skulle jeg GJERNE vært 180 høy så fettet fordelte seg litt bedre:p lille trille det er meg
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Spesielt kjedelig å handle klær med mine 2 venninner som er rundt 168, begge bruker 36 i klær og 37 i sko.. blæh:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 syns det er bra det er litt variasjon og at ikke alle er spinkle. Kjenner folk i alle størrelser og har aldri sett ned på de med med størrelser som er større enn medim. Og forresten er ikke str 40 og 42 stort synes jeg Har selv godt opp og ned mellom str 36 og 44 og var ikke fornøyd uansett. Det er fettet mellom øra som er verst, altså hvordan du ser på deg selv!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Jeg er lav og sånt. Jeg hater å måtte sende alle bukser til opplegging på minst 10 cm, ofte mer. OM jeg legger på meg så syns det så utrolig kjapt, lite kropp å fordele det på. Ikke har jeg pupper heller. OG gigaleggene mine og små skostørrelser er en kombo som fører til at jeg nesten aldri finner støvletter som passer. Ikke så veldig stas.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg er 173 og bruker str 42 el L/XL i klær, og synes selv jeg er akkurat passe:) Har mange små og nette kolleger, men er ikke misunnelig på dem. Men føler meg litt gorilla hvis jeg mot normalt har høyhælte sko på jobb og enkelte bare når meg oppunder armen... Synes du høres veldig normal og fin ut, jeg! Har flere venninner som er akkurat som deg, og de er bare stilige:) (Nå følte jeg meg plutselig litt selvgod, det er liksom mer sosialt akseptert å være misfornøyd enn fornøyd med kroppen sin... Men bortkasta!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå