Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei Litt ekkelt spørsmål, men har noen opplevd å blø mens de har avføring? Tre dager på rad har jeg gjort det nå. Det var akkurat som det hadde sprutet ut i doskålen....Er i uke 29... Leste noe om at hemorider kunne være sånn... Har legetime på tirsdag, men ville bare høre med dere....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Dette bør du jo ikke spørre om her. Nå kommer det sikkert mange skremmende svar og du går rundt og er redd til tirsdag. =S
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Ja du har jo et poeng der!!! Huff, alt man skal oppleve..... Hi
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Om det er friskt blod så er det vel oftest fra hemoroider, som igjen ikke er veldig uvanlig når du er gravid. Det er ingenting å engste seg for. Dersom det er fra tarmen så "spruter" det ikke ut fra endetarmen når du er på toalettet og har avføring. Det kan kanskje være lurt å ta med deg en avføringsprøve på legetimen slik at de kan sjekke den.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Sånn var jeg når jeg hadde hemoroider. De kom etter fødselen, men husker hvor redd jeg ble da det bare kom friskt blod. Det var bare hemroidene som sprakk
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Takk for svar! Vet at eg har hemorider, så håper jo at det er derfor. Var egentlig lettet, for først trodde eg det kom fra skjeden og da hadde det vært noe med baby.... Leste på lommelegen og ble beroliget, men skal bli greit å snakke med legen. Hvor lenge blør denne da? HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde blødning fra tarmen, og det blodet var ikke friskt. Så det er nok som de andre sier her, at det kommer fra hemoridener. Uansett ikke behagelig. God "bedring"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå