Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Han er en skikkelig sutregutt. Griner og sutrer for ingenting! Og det verste er at det smitter over på gutten vår. Han har aldri vært sånn, men merker nå at han blir mer og mer lik kompisen... Hva i all verden kan jeg gjøre da? Kan jo ikke nekte han å være sammen med han. Men blir så frustrert av å se at oppførselen til gutten vår forandrer seg sånn!!(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Du får rett og slett venne deg til at din sønn kommer til å ha mange venner du ikke vil han skal bli som. Du kan ikke gjøre noe med det annet enn å fokusere mer på å fortelle sønnen din hva du ikke liker med hans oppførsel. Kanskje kan han smitte positivt over på den andre gutten?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Om sutring er det verste som "smitter" over så tror jeg at jeg ikke hadde tenkt så mye på det altså. Tror det er flere barn som sutrer i perioder enn det er barn som ikke sutrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå