Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Late jævla ubesluttsomme iniativ-manglende FJOTT!!!!!!! MANNFOLK! Fatter ikke at jeg gidder! Kvinner kunne lett styrt verden uten dem.
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Kan ikke leve med, kan ikke leve uten ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 HI: Vi skal gjøre masse koselig til helgen og hva gjør han, sier rett ut nei, jeg har ikke lyst! Nei jeg orker ikke! GAH!!!!! Har lyst å sparke han rett ut døra av å til! Jeg rydder, vasker, stresser som et udyr for at ting skal være ok. Jeg vet at når jeg kommer hjem er det atter mye husarbeid som venter. Skulle bare ønske det ikke var bare meg som gjorde alt sammen! Tror jeg trenger en egen leilighet å kunne bo i av å til istede for huset vi har nå!
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Huff, høres ikke bra ut, skjønner godt at du må ha en utblåsning! Vet om ei som "streiket" hjemme...men til slutt så ble det så mye at det måtte gjøres noe. Og det ble bare ekstra jobb for henne. Kjenner også ei som var så lei av rot, spesielt møkkete klær overalt. Hun la klærne møkkete tilbake i skapet til mannen. Om slike ting hjelper, det vet jeg ikke. Men en ting vet jeg og det er at alle forhold har noe som alltid er til irritasjon for den andre. Alle skulle hatt en leilighet å bo i når det var som værst hjemme, bare for å få pustet litt. Men det er ikke så vanlig....så da er spm. er disse "feilene" til å leve med? Eller er de så store at de ødelegger forholdet helt?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Nei hittil ødelegger dem ikke forholdet, hvis jg virkelig går inn for å få han til å gjøre noe så gjør han faktisk det. Men da må jeg gå inn for det! Jeg er vell bare trøtt og gørre LEI! Hvorfor må vi kvinner være hushjelende babyproduserende nikkedukker i mannens øyne. Jeg syntes at dem som er for likestilling gjør en god jobb der, personlig skulle jeg ønske jeg kunne vært hjemme hele tiden. Har en jobb jeg ikke trives i og ungene mangler ører nesten hele tiden! Men jeg regner med at jeg ikke er den eneste! Vil bare legge meg ned å sove til jeg vokner uforstyrret opp. Tror nesten jeg skal låne meg en hytte, skaffe barnevakt og dra alene dit. Kansje kun låne meg et par hunder for å ikke være helt alene! Neste stopp utbrenthet!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Vi kvinner må ikke være hushjelpende, babyproduserende nikkedukker. Jeg må hvertfall ikke være det, og er det ikke heller. Min mann krever det hvertfall ikke. Det er synd at så mange tror at det er normalt og greit å ha det slik du beskriver.
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Høres ut som om du trenger en sikkelig "husmor" ferie, enten alene eller med venninner ) Nei, vi må ikke det. Men finnes noen menn som ønsker at det skal være slik, ihvertfall når de selv er slitene eller av en eller annen grunn. Og noen ganger, for å bevare husfreden så gir man seg. Jeg er selv heldig å har en mann som har støv på hjernen og han hater rot, men han rydder og gjør husarbeid selv. Ihvertfall til vanlig, Men vi har andre ting vi krangler om, så kjenner meg igjen i det å bli frustrert å lei )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Ja nå har jeg vasking av klær, har vasket halve huset! Og nå når barna har lagt seg så sitter man her faktisk nesten alene! Det skjer ingenting spennende! Ja jeg trenger en ferie! Jeg trenger å komme meg unna bare for ei helg. Slippe alt! Skaffe en dunk med god vin og drikke til langt sammens med gode venniner! våkna fyllesyk og ta det helt rolig, ikke løfte en finger og avslutte nede i en strandkant med bål og grillmat. for å så sove seg uthvilt til langt på dagen etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå