Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg vet tupperware har en, men har ikke tid til å vente på det - noen som vet hvor jeg kan kjøpe en sånn boks med flere rom hvor jeg kan posjonere opp mme-pulver, altså butikk ikke nett. Jeg bor i Oslo
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg har mme-pulver i et gammelt (men rengjort) tomatpurè-glass og så pakker jeg med en måleskje. Har det alltid i stellebaggen og på lengre reiser så tar jeg bare med en ekstra uåpnet mme-pose. Funker bare godt det
Lilleleen Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Avent har en fin en. Den jeg har kjøpte jeg på meny, men har sett den på rimi også )
Hufsla Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 avent har. Jeg kjøpte min på barnas hus...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 tror de har den på de fleste matbutikker. Den er kjempe fin. Ellers så finnes det lignende varianter i barnebutikker som barnas hus, babyshop ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå