Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Mannen i huset har mer eller mindre krevd pizza i dag. Jeg er ikke noen pizzaelsker, i hvertfall ikke "tradisjonell" pizza med tomatsaus, kjøttdeig, bacon, ost osv. Jeg ser derfor for meg å lage to stk. En med tykk bunn og masse fyll (som nevnt over) og en med tynn bunn og ett-eller-anna-fyll. Det er det ett-eller-anna-fyllet jeg trenger tips til. Hva er godt å ha på en italiensk type pizzabunn?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 skinke, mozarella, forskjellige typer urter... tomat.. søk på matprat:p
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg liker spinat, spekeskine og hvitløk! Eller oliven og spekepølse Artisjokk og spekeskinke karrimarinert kylling + ananas + løk
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Om du vil ha en tynn og litt sprøstekt bunn så blir det bra om du steker bunnen litt først og lar fyllet/sausen kjølne litt før du tar den på. Godt på pizza? Marinert (gjerne med litt timian, hvitløk og sitron eller marinert i taco-saus/salsa) kylling, salami, rødløk, ananas, skinke og hvitløk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå